Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonHorla triathlon
You need to log in to create posts and topics.

12

Motionstävling i kortdistans

400m-27km-7,6km.

http://www.horlatriathlon.nu

Verkar intressant! Men jag är fan allergisk mot såna rent dåliga hemsidor. Sorry men vad är Horla? Enligt google finns det en liten håla öster om Gbg som heter Horla, är det där? Var är vägbeskrivning på hemsidan, var är karta och information om VAR loppe

Det är nog hålan du hittat som gäller. Det ligger utanför Vårgårda.

Ja hemsidan är väl inget vidare, men jag har kört loppet två gånger och tycker att det är bra. men jag har inte så mycket att gemföra med

Jo jag gör gärna loppet! Bara det vore bra om man fick reda på hur man tar sig dit och var det ligger...den där omtalade "Cykelplatsen" de skriver om 😉

du får kanske skriva ett argt mail till dom så kanske dom ändrar hemsidan

Jo ganska fattig hemsida, men tävling verkar riktigt skoj. Det stämmer att det ligger öster om göteborg i närheten av vårgårda. Vet dock inte vilken sjö de håller till i. C

Jo ja tänkte det, skicka ett mail. MEN, finns ju ingen mailadress...eller är ja helt blind? Tänker ju inte ringa de stackarna och skälla heller...men kasst är det.

Horla ligger mellan vårgårda och alingsås. Det brukar vara skyltat från e20. kasst att dom inte ens har en mailadress!!

Jag är sugen på att köra stafetten, löpningen mer bestämt. Det är där jag har mina komparativa fördelar:-) Några som vill bilda lag?

12