Quote from Guest on 4 April 2013, 22:24Hornstull - Järna är årets softaste långpass som tar i stort sett hela dagen. Genom varierande bebyggelse och landskap och på blandat underlag tar vi oss från stadens myller till lantidyllen i Järna. Vi som deltar är allt ifrån rutinerade ultradistanslöpa
Hornstull - Järna är årets softaste långpass som tar i stort sett hela dagen. Genom varierande bebyggelse och landskap och på blandat underlag tar vi oss från stadens myller till lantidyllen i Järna. Vi som deltar är allt ifrån rutinerade ultradistanslöpa
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 22:34se även
http://www.facebook.com/events/544669018910986/
se även
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 23:43Kul att det inte krockar med Fotrallyt i år (t+)
Är med om jag är hel efter vandringen 🙂
Kul att det inte krockar med Fotrallyt i år (t+)
Är med om jag är hel efter vandringen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 09:08@Bernt vem har sagt att det inte krockar med fotrallyt
Beror väl på när de 2 sista slutar gå 😉
@Bernt vem har sagt att det inte krockar med fotrallyt
Beror väl på när de 2 sista slutar gå 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 09:11Ja i år kanske man ska vara med och komma hela vägen till Järna.
Jag har bara varit med en gång tidigare och då satte jag distansrekord vid 30 km och hoppade av i Rönninge. Nu kanske det är dags att utöka distansrekordet till 55 🙂
Ja i år kanske man ska vara med och komma hela vägen till Järna.
Jag har bara varit med en gång tidigare och då satte jag distansrekord vid 30 km och hoppade av i Rönninge. Nu kanske det är dags att utöka distansrekordet till 55 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 21:01@Janne: ok, jag tar väl Hornstull-Järna direkt efter då om du tyckter att jag såg så pigg ut efter rallyt förra året (H)
@Janne: ok, jag tar väl Hornstull-Järna direkt efter då om du tyckter att jag såg så pigg ut efter rallyt förra året (H)
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 18:48Lite sugen faktiskt...time för distansrekord tom 🙂
Lite sugen faktiskt...time för distansrekord tom 🙂