Quote from Guest on 9 May 2014, 19:14Hornstull - Järna är årets softaste långpass som tar i stort sett hela dagen. Genom varierande bebyggelse och landskap och på blandat underlag tar vi oss från stadens myller till lantidyllen i Järna. Vi som deltar är allt ifrån rutinerade ultradistanslöpa
Hornstull - Järna är årets softaste långpass som tar i stort sett hela dagen. Genom varierande bebyggelse och landskap och på blandat underlag tar vi oss från stadens myller till lantidyllen i Järna. Vi som deltar är allt ifrån rutinerade ultradistanslöpa
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 19:24Springer runtrunt i Borås det dygnet 🙂
Springer runtrunt i Borås det dygnet 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 21:21Är på löparcamp i Överkalix den helgen. Hade verkligen varit kul att hänga på.
Är på löparcamp i Överkalix den helgen. Hade verkligen varit kul att hänga på.
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 23:55Själv ska jag springa Nikkaluokta-Abisko då. Himla mycket ultraalternativ helt plötsligt i detta land. Vilken underbar trend!
Själv ska jag springa Nikkaluokta-Abisko då. Himla mycket ultraalternativ helt plötsligt i detta land. Vilken underbar trend!
Quote from Funbeat user on 10 May 2014, 10:50Jag har inget speciellt för mig och är jag bara återhämtad ok efter maran och inte riskerar överansträngning till löplägret veckan efter så kommer jag nog att följa med en bit i alla fall.
Jag har inget speciellt för mig och är jag bara återhämtad ok efter maran och inte riskerar överansträngning till löplägret veckan efter så kommer jag nog att följa med en bit i alla fall.
Quote from Funbeat user on 10 May 2014, 14:54Terrängmarathon i Kolmården samma dag...
Underbart många lopp i sommar!
Terrängmarathon i Kolmården samma dag...
Underbart många lopp i sommar!
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 17:27Ett bildcollage från Hornstull - Järna 2009. Som en lite aptitretare 🙂 http://dansel.se/hj2009
Ett bildcollage från Hornstull - Järna 2009. Som en lite aptitretare 🙂 http://dansel.se/hj2009