Quote from Guest on 3 April 2011, 20:07Runt den 17-18 mars började jag få ont i halsen, vilket utvecklades till att jag tappade rösten och fick hosta. Rösten är nästintill återställd, bara lite hes. Fick för drygt en vecka sedan hostdämpandemedicin på vårdcentralen. Hostan har blivit bättre, m
Runt den 17-18 mars började jag få ont i halsen, vilket utvecklades till att jag tappade rösten och fick hosta. Rösten är nästintill återställd, bara lite hes. Fick för drygt en vecka sedan hostdämpandemedicin på vårdcentralen. Hostan har blivit bättre, m
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 20:17Jag har haft mild slemhosta i över 2 månader nu. Jag har velat träna så mycket (behöver det för min viktminskning) att jag har ignorerat att man inte borde träna när man har hosta. På senare tid har jag ökat träningsdosen ganska mycket och hostan har fakt
Jag har haft mild slemhosta i över 2 månader nu. Jag har velat träna så mycket (behöver det för min viktminskning) att jag har ignorerat att man inte borde träna när man har hosta. På senare tid har jag ökat träningsdosen ganska mycket och hostan har fakt
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 20:22Allergisk skit? Hade halsont i några veckor, var till vårdcentralen, läkaren tog prover hittade inget, såg att jag hade varit där tidigare för allergiska besvär, tittade på mig och sa "du är ju sådan där allergiker? träna du bara."
J-r vad glad jag blev.
Allergisk skit? Hade halsont i några veckor, var till vårdcentralen, läkaren tog prover hittade inget, såg att jag hade varit där tidigare för allergiska besvär, tittade på mig och sa "du är ju sådan där allergiker? träna du bara."
J-r vad glad jag blev.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 22:03Vad för slags allergi? Har ingen som jag känner till..
Kanske är dags att försiktigt smyga in träningen igen då och se åt vilket håll hostan utvecklas.
Vad för slags allergi? Har ingen som jag känner till..
Kanske är dags att försiktigt smyga in träningen igen då och se åt vilket håll hostan utvecklas.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 22:34Jag är certiferat allergisk mot nötter och katter. Men antagligen lite pollenbesvär också, brukar ta loratadin på somrarna.
Jag är certiferat allergisk mot nötter och katter. Men antagligen lite pollenbesvär också, brukar ta loratadin på somrarna.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 09:50Malin, du kanske är allergisk mot träningsuppehåll? 🙂
Malin, du kanske är allergisk mot träningsuppehåll? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 10:48Annars brukar ju folk i allmänhet vara allergiska mot träning 😉
Annars brukar ju folk i allmänhet vara allergiska mot träning 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:30Jag är allergisk mot folk i allmänhet..
Jag är allergisk mot folk i allmänhet..
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:48Allergi mot träningsuppehåll, så måste det vara.
Tycker förövrigt jag börjat hosta mer de senaste dagarna, men nu är är det verkligen dags att börja träna!
Allergi mot träningsuppehåll, så måste det vara.
Tycker förövrigt jag börjat hosta mer de senaste dagarna, men nu är är det verkligen dags att börja träna!