Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 19:20Gitsan - har du köpt kopplet av Gunilla Wedeen kanske? Vi verkar ha samma modell på hund och samma modell på hund 🙂
Gitsan - har du köpt kopplet av Gunilla Wedeen kanske? Vi verkar ha samma modell på hund och samma modell på hund 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 10:44Hur gör man när hunden springer och gömmer sig så fort man tar fram löparskorna? 😉
Hur gör man när hunden springer och gömmer sig så fort man tar fram löparskorna? 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:56Jag ställer upp om nåt år, dvs när jag har lärt Zippo att han ska springa brevid mig och inte dra mig framåt.
Sen måste jag även lära honom att man gör INTE utfall mot andra hundar (det tränar vi iof dagligen redan, men med hans "bagage" så är det lång vä
Jag ställer upp om nåt år, dvs när jag har lärt Zippo att han ska springa brevid mig och inte dra mig framåt.
Sen måste jag även lära honom att man gör INTE utfall mot andra hundar (det tränar vi iof dagligen redan, men med hans "bagage" så är det lång vä
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 18:53Det var en riktig höjdare. Måste bli repris 2011 och då ska vi vara i ännu bättre form. 🙂
Det var en riktig höjdare. Måste bli repris 2011 och då ska vi vara i ännu bättre form. 🙂