Quote from Guest on 27 January 2012, 21:13Jag läste i morgontidningen att Tarahumara/Rarámuri-folket drabbats av svält efter den svåraste torkan på många år.
Det finns lidande på många håll runt om i världen och det är svårt att veta hur man ska förhålla sig till det - man kan ju inte ta hela vä
Jag läste i morgontidningen att Tarahumara/Rarámuri-folket drabbats av svält efter den svåraste torkan på många år.
Det finns lidande på många håll runt om i världen och det är svårt att veta hur man ska förhålla sig till det - man kan ju inte ta hela vä
Quote from Lars Mörrby on 27 January 2012, 21:23Läste om det i tidningen - tack för länken.
Jag gjorde också ett litet bidrag, samt la upp länken på Facebook. Om fler gör samma sak så kanske de får råd att köpa lite majs så fler klarar sig tills de mexikanska myndigheterna fått tummen ur och börjat
Läste om det i tidningen - tack för länken.
Jag gjorde också ett litet bidrag, samt la upp länken på Facebook. Om fler gör samma sak så kanske de får råd att köpa lite majs så fler klarar sig tills de mexikanska myndigheterna fått tummen ur och börjat
Quote from Elias Engqvist on 27 January 2012, 21:26Bra att du skriver det här Tomas - jag har också skänkt pengar och vet inte varför jag inte nämnt det här?!
Bra att du skriver det här Tomas - jag har också skänkt pengar och vet inte varför jag inte nämnt det här?!