Quote from Guest on 28 February 2012, 20:27Nån som kört den de senaste dagarna? Isigt eller går det att ta sig runt?
//A
Nån som kört den de senaste dagarna? Isigt eller går det att ta sig runt?
//A
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 20:37Körde där idag på Hagasidan. Gick bra att klafsa i snö/is. Hyfsat fäste om man tar det lugnt.
Körde där idag på Hagasidan. Gick bra att klafsa i snö/is. Hyfsat fäste om man tar det lugnt.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 20:45Ok, tänkte köra hela varvet men det funkar nog. Det är ju fortfarande plusgrader.
Tack för svar!//A
Ok, tänkte köra hela varvet men det funkar nog. Det är ju fortfarande plusgrader.
Tack för svar!
//A
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 20:54Jag sprang hela varvet i fredags och då var det ren glansis på allt som inte var asfalt.
Jag sprang hela varvet i fredags och då var det ren glansis på allt som inte var asfalt.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 21:38Nejje! Det var ju det jag INTE ville höra... 🙂
Men hoppet är det sista... Det har ju töat en del sen i fredags... Det ordnar sig väl.
Tack för svar! //A
Nejje! Det var ju det jag INTE ville höra... 🙂
Men hoppet är det sista... Det har ju töat en del sen i fredags... Det ordnar sig väl.
Tack för svar! //A
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 04:38Vilken hälsans stig? Vi har till exempel en i Umeå.
Vilken hälsans stig? Vi har till exempel en i Umeå.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 05:42Det finns ju broddar. Men räkna inte med pers på sträckan. 😉
Det finns ju broddar. Men räkna inte med pers på sträckan. 😉
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 06:28Så den Hälsans Stig som diskuteras här ligger nere i södra Sverige/Danmark?
Så den Hälsans Stig som diskuteras här ligger nere i södra Sverige/Danmark?
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 07:03Hälsans stig Brunnsviken runt ligger i Stockholm/Solna. Sen finns det andra Hälsans stig men jag tror att det bara är en av dom som går just runt Brunnsviken. Ledsen om jag var otydlig.
//A
Hälsans stig Brunnsviken runt ligger i Stockholm/Solna. Sen finns det andra Hälsans stig men jag tror att det bara är en av dom som går just runt Brunnsviken. Ledsen om jag var otydlig.
//A
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 09:08När tänkte du springa? Det tar nog tid innan all is är borta. I synnerhet på den östra stranden nedanför de berg som finns där.
Men visst går det att ta sig runt om man har broddar av något slag och inte bråttom.
När tänkte du springa? Det tar nog tid innan all is är borta. I synnerhet på den östra stranden nedanför de berg som finns där.
Men visst går det att ta sig runt om man har broddar av något slag och inte bråttom.