Quote from Guest on 26 April 2010, 17:09Hej!
Jag har provat att göra egna intervall program till min Garmin 310xt i Training Center.
Men när jag ska föra över dom till klockan så blir det fel.
Klockan tappar bort sin text, menyerna helt tomma, men siffrorna ser jag.
Till slut så fick jag noll
Hej!
Jag har provat att göra egna intervall program till min Garmin 310xt i Training Center.
Men när jag ska föra över dom till klockan så blir det fel.
Klockan tappar bort sin text, menyerna helt tomma, men siffrorna ser jag.
Till slut så fick jag noll
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 17:19Tack för tipset.
Det funkade toppen(t+)
Tack för tipset.
Det funkade toppen(t+)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 17:30TC är ju inte det bästa programmet direkt 😉
TC är ju inte det bästa programmet direkt 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:09Att GTC i kombination med 310XT leder till blanka menyer är en känd bugg. Förhoppningsvis kan Garmin fixa det till nästa firmware-uppdatering när den nu kommer. Borde vara dags snart, tycker man.
Edit: Problemet förekommer tydligen inte om man har engels
Att GTC i kombination med 310XT leder till blanka menyer är en känd bugg. Förhoppningsvis kan Garmin fixa det till nästa firmware-uppdatering när den nu kommer. Borde vara dags snart, tycker man.
Edit: Problemet förekommer tydligen inte om man har engels
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:45Tjosan!!
Efter att ha löpt med både 305:an och även 405:an.......numera med 310XT så vill jag säga och hävda;
Att jag tycker det är lättast att göra passen direkt i klockan. Tycker det fungerar bättre och smidigare än på föregångarna, så de pass jag vil
Tjosan!!
Efter att ha löpt med både 305:an och även 405:an.......numera med 310XT så vill jag säga och hävda;
Att jag tycker det är lättast att göra passen direkt i klockan. Tycker det fungerar bättre och smidigare än på föregångarna, så de pass jag vil
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 19:48Jag har tidigare bara testat att göra egna intervallpass direkt i klockan (av enklare karaktär) men imorgon ska jag köra en slags stege, 3-2-1-1-2-3 minuter med 1 minuts vila. Vilket program använder jag för att göra detta?
Är det enkelt?Update: Har ins
Jag har tidigare bara testat att göra egna intervallpass direkt i klockan (av enklare karaktär) men imorgon ska jag köra en slags stege, 3-2-1-1-2-3 minuter med 1 minuts vila. Vilket program använder jag för att göra detta?
Är det enkelt?
Update: Har ins
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 21:36Klockan har "löpning", "cykling" och "övrigt". Det har lite att göra med vilka inställningar man kan göra och vilka tillbehör som blir tillgängliga. Välj det som är närmast. Sedan kan man ange mer exakt vad det var när man registrerar passet på Garmin con
Klockan har "löpning", "cykling" och "övrigt". Det har lite att göra med vilka inställningar man kan göra och vilka tillbehör som blir tillgängliga. Välj det som är närmast. Sedan kan man ange mer exakt vad det var när man registrerar passet på Garmin con
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 21:39aha, trodde det skulle gå att lägga till i klockan. Övrigt har jag däremot inte. Är ju iofs rätt lätt att ändra här på funbeat så det har ju gått i 2 år hittills så det ska nog fungera i fortsättningen också.
aha, trodde det skulle gå att lägga till i klockan. Övrigt har jag däremot inte. Är ju iofs rätt lätt att ändra här på funbeat så det har ju gått i 2 år hittills så det ska nog fungera i fortsättningen också.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 21:44MIn 310:a har Running, Bike 1-3 (tre olika alltså) och övrigt att välja på.
MIn 310:a har Running, Bike 1-3 (tre olika alltså) och övrigt att välja på.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:17När man gör egna pass är det en bra ide att sluta alla pass med nerjogg eller vad det kan heta, annars stoppar klockan automatiskt när man gjort sin sista intervall, om man sen, som jag, joggar vidare hemmåt kommer det inte med om man inte startar en ny t
När man gör egna pass är det en bra ide att sluta alla pass med nerjogg eller vad det kan heta, annars stoppar klockan automatiskt när man gjort sin sista intervall, om man sen, som jag, joggar vidare hemmåt kommer det inte med om man inte startar en ny t