Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 13:00Jag har också 310XT och vill göra ett intervallprog som jag ska kunna starta när jag vill. Ex 5st 2min intervaller.
Jag vill inte starta EXAKT efter 10 min uppjogg därför att jag kanske befinner på mej på fel plats för första intervallen. Jag vill allts
Jag har också 310XT och vill göra ett intervallprog som jag ska kunna starta när jag vill. Ex 5st 2min intervaller.
Jag vill inte starta EXAKT efter 10 min uppjogg därför att jag kanske befinner på mej på fel plats för första intervallen. Jag vill allts
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 13:09Strunta i att spara uppjoggen (jag reggar normalt inte upp- och nervärmning) eller ta den som ett separat pass som du avslutar innan du börjar intervallpasset.
Jag tror att du iofs kan slå ihop dem igen här på Fb, men jag har inte testat det.
Strunta i att spara uppjoggen (jag reggar normalt inte upp- och nervärmning) eller ta den som ett separat pass som du avslutar innan du börjar intervallpasset.
Jag tror att du iofs kan slå ihop dem igen här på Fb, men jag har inte testat det.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 13:20Skapa komplicerade intervaller i Garmin Training Center och ladda upp till klockan
Och intervallerna startar inte förrän du själv trycker på Lap, så ta den tid du behöver till uppvärmning
Skapa komplicerade intervaller i Garmin Training Center och ladda upp till klockan
Och intervallerna startar inte förrän du själv trycker på Lap, så ta den tid du behöver till uppvärmning
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 13:22Ah, sedär.
Ah, sedär.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 18:50Ett så enkelt program kan man göra direkt i klockan också, iaf på 405.
Ett så enkelt program kan man göra direkt i klockan också, iaf på 405.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 21:27.
.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 22:52jag får det inte att funka...hur ska man installera pluginet??
ska man lägga filen i nån mapp?
jag får det inte att funka...hur ska man installera pluginet??
ska man lägga filen i nån mapp?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:13När det ändå kom upp att man kan byta mellan olika träningsformer i klockan så undrar jag hur man gör. Jag använder den både till cykling och löpning, men har inte lyckats lista ut hur jag byter. Någon som kan hjälpa mig?
När det ändå kom upp att man kan byta mellan olika träningsformer i klockan så undrar jag hur man gör. Jag använder den både till cykling och löpning, men har inte lyckats lista ut hur jag byter. Någon som kan hjälpa mig?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:15Du trycker och håller inne "mode" några sekunder, typ tre eller något.
Jag hade också problem med det för en tid sedan och var tvungen att konsultera manualen för att lista ut det fö.
Du trycker och håller inne "mode" några sekunder, typ tre eller något.
Jag hade också problem med det för en tid sedan och var tvungen att konsultera manualen för att lista ut det fö.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:17Till skillnad ifrån löpning kommer du att märka att det finns tre olika cykelmoder utifall att man har flera olika cyklar med olika utrustning och egenskaper. Välj en av dem.
Till skillnad ifrån löpning kommer du att märka att det finns tre olika cykelmoder utifall att man har flera olika cyklar med olika utrustning och egenskaper. Välj en av dem.