Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur blir jag snabbare cyklist?
You need to log in to create posts and topics.

12

Håller Chris Froome, Peter Sagan, Horner m.fl på med alternativa sporter, är det det som gjort dom så duktiga cyklister ?

Visst, håller absolut med om att alternativ träning hjälper mig att hålla min kropp allround tränad och kanske kan hålla bättre och

Tack för svaren!! Jag är också övertygad om att man blir bra på det man gör 🙂 Eftersom jag ska köpa en racer till våren blir det en superbillig mtb nu under vintern ist. Erfarenheter av Biltemas cyklar tack? De duger väll i detta fall?

I länken nedan, en bit ner i inläggen, kan du läsa mer om biltemas cyklar... från och med inlägg 11 🙂

http://cykla.se/Forum/Trad.aspx?subid=35527

Biltema hojjarna, vet inte vad jag ska säga om dom.

Kolla in den här länken:
http://happymtb.org/forum/read.php?1,38230

Den är skriven för nästan 10 år sedan men innehållet gäller än idag.

Guld värt att ha en cykelhandlare med verkstad som kan hjälpa d

Bra artikel, tänkte just, man får vad man betalar för. Har aldrig köpt en cykel på Biltema, men andra saker och hållbarheten nja...

Biltemacyklar är ett lotteri, jag har köpt två som jag varit väldigt nöjd med i förhållande till priset (2-3 tusen). Den tredje hade så mjuk metall vid hjulfästet bak att när jag trampade till så snedställdes hela hjulet och tvärstannade.

Klart man kan köra spinning, varför skulle man inte kunna göra det?
Samma cykelrörelse med belastning fungerar alltid, eller tänker ni att bara för att det inte är nere i pannrummet stirrandes in i väggen är det inte bra träning?

Hej! Jag går sista året på påhlmansgymnasium. Jag och några klasskompisar har nyss startat ett UF företag då vi ska sälja/marknadsföra en mobilhållare som fästs på cykelstyret så att du så smidigt som möjligt kan kolla GPS:en, svara i samtal, byta låt osv

Man blir väl iofs snabbare cyklist om man skippar uppsikten framåt, men känns som att det är en väldigt kortsiktig lösning.

12