Quote from Bertil Nolheim on 5 June 2009, 12:37Cykelbanan från Västra Frölunda till Särö är fin.
Cykelbanan från Västra Frölunda till Särö är fin.
Quote from ellen olsson on 5 June 2009, 13:14> EDIT: Vid närmare eftertanke ska du förstås cykla v42 till Sollebrunn istället. Därifrån via Alingsås-Rävlanda-Sätila-Fjärås ut mot kusten.
Bra förslag. Vägen förbi Ödenäs är inte dum.
> EDIT: Vid närmare eftertanke ska du förstås cykla v42 till Sollebrunn istället. Därifrån via Alingsås-Rävlanda-Sätila-Fjärås ut mot kusten.
Bra förslag. Vägen förbi Ödenäs är inte dum.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 18:58Skall du hålla dig inom Göteborg, så kan du leka runt lite med reseplaneraren som är länkad ovan. Där kan du släpa ut startpunkt, mellanpunkter och slutpunkt, så får du en väg som oftast är hyfsad. De större valen är:
- Om det skall över Marieholmsbron (k
Skall du hålla dig inom Göteborg, så kan du leka runt lite med reseplaneraren som är länkad ovan. Där kan du släpa ut startpunkt, mellanpunkter och slutpunkt, så får du en väg som oftast är hyfsad. De större valen är:
- Om det skall över Marieholmsbron (k
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:12Hej Anders.
Förra året så cyklade jag en liten del av Linus Malmö-Stockholms loppet.
Då körde vi genom Gbg och det gick utmärkt det.Du kan kolla in vägvalet på denna tråd och varför inte ta kontakt med Linus.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx
Hej Anders.
Förra året så cyklade jag en liten del av Linus Malmö-Stockholms loppet.
Då körde vi genom Gbg och det gick utmärkt det.
Du kan kolla in vägvalet på denna tråd och varför inte ta kontakt med Linus.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 14:08Tänkte bara flika in med en liten grej..:-)
Om man funderar på att ta sig neråt från Kungälv på "andra sidan älven", dvs. rv45, så kan det vara bra att veta att det pågår fullt med vägarbeten längs vägen. Detta gör att det bitvis ser ut att vara hopplöst
Tänkte bara flika in med en liten grej..:-)
Om man funderar på att ta sig neråt från Kungälv på "andra sidan älven", dvs. rv45, så kan det vara bra att veta att det pågår fullt med vägarbeten längs vägen. Detta gör att det bitvis ser ut att vara hopplöst
Quote from j sollerman on 6 June 2009, 23:03De är tom hopplöst att köra bil på 45an! Och jag tror dom ska hålla på till 2012?
De är tom hopplöst att köra bil på 45an! Och jag tror dom ska hålla på till 2012?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 22:54Stämmer bra:D
Stämmer bra:D