Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sen har jag också märkt att om jag lägger in utrusting på hemsidan kommer den inte upp i appen.

Om man drar listan nedåt så dyker det upp en text: "släpp för att uppdatera" eller nåt liknande. Olle har sagt att dom skulle göra så det blev mindre hemligt men det kommer kanske...

om du gå in till dina utrustning kan du redigera din utrustning och sedan klicka på

Inaktiv, jag använder inte den här längre.

den ska flytta från din aktiv lista till en inaktiv lista.

men jag ser inte hur man ta bort den helt.

Gå in på aktuellt träningsredskap
Klicka på Redigera
Längst ner på sidan, lite "dimmad" knapp med texten Radera

Christer. Det funkade om jag drog i den. De nya kom då upp. De gamla ligger kvar. En bit på vägen.

Men vi snackar appen nu va? Jag har full koll på Utrustning på webben men inte på appen. Noll koll där hur jag raderar i listan.

jag tror du få radera de på hemsidan för att få bort de från appen.

Jag har raderat dem därifrån men de hänger kvar. Inget problem som så men jag trodde de gick att få bort.

Bara de aktiva är synkade med webben så om jag springer och reggar dojorna i appen vill jag så klart att de km också ska stå på webben.

Om dom inte försvann så tror jag att det är en bug! Maila Funbeat!

Jag testade att markera en utrustning som inaktiv i web-browsern och sen gick jag in i appen och uppdaterade genom att dra ner listan dom jag beskrev och vips var utrustningen borta även i appen.

Jag såg att det fanns en möjlighet att göra fel i browsern

Jag utrustning i listan som jag raderat på hemsidan men som ligger kvar i appen.. Men jag fattar inget av "dra ned" vad är det jag ska dra ner i appen? ><