Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 17:19"Dra ner" tror jag syftar på rörelsen man gör när man uppdaterar sidan i iaf iPhone-telefoner: man trycker fingret längst upp på skärmen, glider ner och släpper trycket. Det brukar vara så man uppdaterar bl. a nyhetsströmmen på facebook.
"Dra ner" tror jag syftar på rörelsen man gör när man uppdaterar sidan i iaf iPhone-telefoner: man trycker fingret längst upp på skärmen, glider ner och släpper trycket. Det brukar vara så man uppdaterar bl. a nyhetsströmmen på facebook.
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 17:25Men, liksom vart i appen.. För jag hittar inget ställe det går att dra ned och uppdatera.
Nu försökte jag på huvudsidan i appen och då började allt blinka xD
Edit: wohoo, tack Jenny! 😀
Men, liksom vart i appen.. För jag hittar inget ställe det går att dra ned och uppdatera.
Nu försökte jag på huvudsidan i appen och då började allt blinka xD
Edit: wohoo, tack Jenny! 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 20:09Hittade du nu? 🙂
Hittade du nu? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 March 2014, 21:17Förklarar jag så dåligt?
Förklarar jag så dåligt?
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 22:39Hittade, tack 🙂
Haha, oj.. nää.. Men Jenny liksom förklarade så himla pedagogiskt... 🙂
Hittade, tack 🙂
Haha, oj.. nää.. Men Jenny liksom förklarade så himla pedagogiskt... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 March 2014, 22:50Heja Jenny!
Heja Jenny!
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 22:54🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 11:08Hmm kör Android och får inte in min nya utrustning i appen....
Trots ovan instruktioner????
Hmm kör Android och får inte in min nya utrustning i appen....
Trots ovan instruktioner????
Quote from Funbeat user on 18 May 2015, 09:01Kör med android appen.Får inte in ny utrustning i appen. Kan lägga till i appen men den utrustning som jag lagt till i "vanliga hemsidan på datorn" kommer inte in i appen. När jag drar ner i utrustningslistan och försöker uppdatera så händer ingenting. Ha
Kör med android appen.Får inte in ny utrustning i appen. Kan lägga till i appen men den utrustning som jag lagt till i "vanliga hemsidan på datorn" kommer inte in i appen. När jag drar ner i utrustningslistan och försöker uppdatera så händer ingenting. Ha
Quote from Funbeat user on 20 May 2015, 19:43Jag har sett samma problem i android att det inte går att uppdatera listan. Mitt sätt att komma runt har varit att avinstallera appen och installera den igen. Då läses utrustningen in på nytt. Men det är inte så kul om man ofta ändrar utrustningslistan.
Jag har sett samma problem i android att det inte går att uppdatera listan. Mitt sätt att komma runt har varit att avinstallera appen och installera den igen. Då läses utrustningen in på nytt. Men det är inte så kul om man ofta ändrar utrustningslistan.