Quote from Guest on 22 September 2010, 20:49Hur ska man som landsvägscyklist förlänga säsongen utomhus?
Mig veterligen finns dessa alternativ:
1) åk utomlands (tex Mallorca (L)) och cykla vidare
2) skaffa en cx och röj runt i regn och lera
3) cykla på helgerKommer ni på nåt mer alternativ? Och
Hur ska man som landsvägscyklist förlänga säsongen utomhus?
Mig veterligen finns dessa alternativ:
1) åk utomlands (tex Mallorca (L)) och cykla vidare
2) skaffa en cx och röj runt i regn och lera
3) cykla på helger
Kommer ni på nåt mer alternativ? Och
Quote from Rasmus Olsson on 22 September 2010, 20:59Fortsätt cykla, än är det varmt och skönt ute.
Fortsätt cykla, än är det varmt och skönt ute.
Quote from Camilla Höög on 22 September 2010, 21:04Skaffa en MTB 🙂
Skaffa en MTB 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 21:06Ta en månads "semester" och börja sedan träningen inför nästa säsong.
Ta en månads "semester" och börja sedan träningen inför nästa säsong.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 21:24Martin: kör cx i regn, lera och SNÖ! Det är kul och ger benstyrka, jajamen! (t+)
Martin: kör cx i regn, lera och SNÖ! Det är kul och ger benstyrka, jajamen! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 21:47Martin, ta och vila från cyklingen och satsa på alternativträning, visst hade du problem med knäna väl?
Martin, ta och vila från cyklingen och satsa på alternativträning, visst hade du problem med knäna väl?
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 23:04På med pannlampan, vädertåliga kläder, dubbdäck så småningom och ge dig sedan ut på jakt efter fina småvägar. Vem vet kanske möter man varulven en månklar kväll i en för övrig svart skog framöver...
På med pannlampan, vädertåliga kläder, dubbdäck så småningom och ge dig sedan ut på jakt efter fina småvägar. Vem vet kanske möter man varulven en månklar kväll i en för övrig svart skog framöver...
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:43@Bruse: Givetvis! Helger finns än så länge och tidiga kvällar 🙂
@Stefan: Visst hade jag problem med knäna! Det löste sig i maj efter vila och rehab.
Vila låter hur tråkigt som helst 😉 , cx däremot kan ju vara ett alternativ. Tack för svar!
@Bruse: Givetvis! Helger finns än så länge och tidiga kvällar 🙂
@Stefan: Visst hade jag problem med knäna! Det löste sig i maj efter vila och rehab.
Vila låter hur tråkigt som helst 😉 , cx däremot kan ju vara ett alternativ. Tack för svar!
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 21:49Bit ihop och cykla i minusgrader. Det funkar det också och är karaktärsdanade
Mitt sista längre pass förra året genomfördes i början av december. Tror det var den 2 eller 3/12 och det var ca -7 när jag startade på morgonen och ca-4 när jag kom hem efter
Bit ihop och cykla i minusgrader. Det funkar det också och är karaktärsdanade
Mitt sista längre pass förra året genomfördes i början av december. Tror det var den 2 eller 3/12 och det var ca -7 när jag startade på morgonen och ca-4 när jag kom hem efter
Quote from Robert Johansson on 23 September 2010, 22:29Skaffa en mtb! Du har väl läst senaste Kadens ?
Skaffa en mtb! Du har väl läst senaste Kadens ?