Quote from Lena O on 24 September 2010, 07:261) kan man göra flera ggr 😉
Det finns många ställen utöver den lilla ön.
1) kan man göra flera ggr 😉
Det finns många ställen utöver den lilla ön.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:31Och varför skulle 2) inte vara ett alternativ?
Och varför skulle 2) inte vara ett alternativ?
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:15Med rätt kläder och cykel är 2) ett utmärkt alternativ.
Jag har under åren börja köra mer och mer ute på vintern och sänkt nivån på vilken temperatur som är acceptabel.
Crossen går mest asfalt men är vinterutrustad med stänkskärmar. Kan sätta på dubbdä
Med rätt kläder och cykel är 2) ett utmärkt alternativ.
Jag har under åren börja köra mer och mer ute på vintern och sänkt nivån på vilken temperatur som är acceptabel.
Crossen går mest asfalt men är vinterutrustad med stänkskärmar. Kan sätta på dubbdä
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 12:27Det är varmare i skogen 😉
Vill man vara på vägen är det ganska enkelt att fixa fram ett vintervrak med skärmar och kompislapp. Dubbdäck är bra både för att hålla sig på hjulen och för att hålla värmen uppe när det börjar frysa på.
Det är inte skönt at
Det är varmare i skogen 😉
Vill man vara på vägen är det ganska enkelt att fixa fram ett vintervrak med skärmar och kompislapp. Dubbdäck är bra både för att hålla sig på hjulen och för att hålla värmen uppe när det börjar frysa på.
Det är inte skönt at
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 13:10Skogen är mysigt 😉
Jag investerade i ett par riktigt bra vintercykelhandskar. Kostade ca 700 kr och det var det värt.
Skogen är mysigt 😉
Jag investerade i ett par riktigt bra vintercykelhandskar. Kostade ca 700 kr och det var det värt.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:49Pernilla Permatz: det var en "bra" pris.
Jeg har hemstrikkede yllvotter. Kjøper u-vasket yll. (ikke såkalt >ny ren yll> )
Strikker de 5-6cm. for store. Så blir de kjørt i vaskemaskinen på 60grader. Såkalt toving, på norsk. De blir nesten vanntette, å
Pernilla Permatz: det var en "bra" pris.
Jeg har hemstrikkede yllvotter. Kjøper u-vasket yll. (ikke såkalt >ny ren yll> )
Strikker de 5-6cm. for store. Så blir de kjørt i vaskemaskinen på 60grader. Såkalt toving, på norsk. De blir nesten vanntette, å