Quote from Guest on 13 July 2012, 19:34Hej! Fick precis hem ett par jättesköna och snygga löparskor från Zalandos, passade perfekt: http://www.zalando.se/puma-complete-tfx-distance-3-stabilitet-groent-pu142a01t-602.html
Problemet är att jag inte är så hemma i den här branschen så jag fattar i
Hej! Fick precis hem ett par jättesköna och snygga löparskor från Zalandos, passade perfekt: http://www.zalando.se/puma-complete-tfx-distance-3-stabilitet-groent-pu142a01t-602.html
Problemet är att jag inte är så hemma i den här branschen så jag fattar i
Quote from Jonny Persson on 13 July 2012, 19:44Du får köpa till spikar och just den här modellen är gjorde för banlöpning såvitt jag vet. Lustigt att dom inte levererade med spikar och spikskruvare.
Du får köpa till spikar och just den här modellen är gjorde för banlöpning såvitt jag vet. Lustigt att dom inte levererade med spikar och spikskruvare.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 19:55Spikskor är främst avsedda att använda på bana, eller möjligtvis på gräs för att få bra grepp. Ska du springa terräng (dvs. skog) finns det skor som är bättre lämpade. Och med tanke på hur lite du springer bör du ta det väldigt, väldigt lugnt med spikskor
Spikskor är främst avsedda att använda på bana, eller möjligtvis på gräs för att få bra grepp. Ska du springa terräng (dvs. skog) finns det skor som är bättre lämpade. Och med tanke på hur lite du springer bör du ta det väldigt, väldigt lugnt med spikskor
Quote from Ellen Lysén on 13 July 2012, 20:04Ok, då tolkar jag det som att spikskor inte är något för mig. Jag springer mest på asfalt eller i Skatåsskogen, aldrig på banor. Skickar tillbaka skorna.
Ngn som har tips på skor som funkar för asfalt men också i spåret i skogen.
Ok, då tolkar jag det som att spikskor inte är något för mig. Jag springer mest på asfalt eller i Skatåsskogen, aldrig på banor. Skickar tillbaka skorna.
Ngn som har tips på skor som funkar för asfalt men också i spåret i skogen.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:36Man kan för all del använda spikskor i terräng, men då är det "terräng" i den betydelsen som används vid mästerskap -- alltså parker och mjuka stigar utan inslag av hällar, grus, asfalt och dylikt -- och låånga spikar som gäller.
Man kan springa med spiks
Man kan för all del använda spikskor i terräng, men då är det "terräng" i den betydelsen som används vid mästerskap -- alltså parker och mjuka stigar utan inslag av hällar, grus, asfalt och dylikt -- och låånga spikar som gäller.
Man kan springa med spiks
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 22:33Jag springer mycket i terräng och där använder jag mig av Inov-8 skor. När det blir blandade pass använder jag Adidas Adizero XT som jag tycker funkar bra i terräng men även på grusväg. Visst kan jag springa asfalt bitvis med dessa men de är inte optimala
Jag springer mycket i terräng och där använder jag mig av Inov-8 skor. När det blir blandade pass använder jag Adidas Adizero XT som jag tycker funkar bra i terräng men även på grusväg. Visst kan jag springa asfalt bitvis med dessa men de är inte optimala