Quote from Guest on 9 December 2014, 20:41Gick ut Tävlings gruppen som spammade flödet, jättebra initiativ att lägga till så att man slipper spam, men hur går jag ur gruppen Nyheter från Funbeat som också spammar flödet med reklam?
Gick ut Tävlings gruppen som spammade flödet, jättebra initiativ att lägga till så att man slipper spam, men hur går jag ur gruppen Nyheter från Funbeat som också spammar flödet med reklam?
Quote from Funbeat user on 9 December 2014, 20:51+1
+1
Quote from Funbeat user on 15 December 2014, 09:41Man kanske skulle ha en särskild grupp som heter "Spam från Funbeat" så kunde nyhetsdelen bli mer seriös.
Man kanske skulle ha en särskild grupp som heter "Spam från Funbeat" så kunde nyhetsdelen bli mer seriös.
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 21:46TACK FÖR MIG.!!!!!!1....går nu ur allt som har med FunBeat att göra......känner inte igen mig alls-----å det finns inget för mig i en här formen liksom....TACK och farväl alltså...?!
TACK FÖR MIG.!!!!!!1....går nu ur allt som har med FunBeat att göra......känner inte igen mig alls-----å det finns inget för mig i en här formen liksom....TACK och farväl alltså...?!
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 22:47Nämen vad har ni för spam? Har hakat på fb igen och det fungerar fint på min sida. Är inte premium. Kjell inte måste du väl lämna? Vi gör det till något själva. Haka på i gruppen Göteborgsvarvet sub2 eller nåt annat trevligt. Erik verkar ha gett upp vinte
Nämen vad har ni för spam? Har hakat på fb igen och det fungerar fint på min sida. Är inte premium. Kjell inte måste du väl lämna? Vi gör det till något själva. Haka på i gruppen Göteborgsvarvet sub2 eller nåt annat trevligt. Erik verkar ha gett upp vinte
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 22:51Håller med Kjell.
Numera bara nyheter som jag har svårt att förstå.
Gamla öppna häftiga diskussioner är ju väck.Gör om, gör rätt. Gå bakåt ibland.
Inte konstigt att antalet skador ökar.
Speciellt de psykiska.Var jag tillräckligt provokativ?
Håller med Kjell.
Numera bara nyheter som jag har svårt att förstå.
Gamla öppna häftiga diskussioner är ju väck.
Gör om, gör rätt. Gå bakåt ibland.
Inte konstigt att antalet skador ökar.
Speciellt de psykiska.
Var jag tillräckligt provokativ?
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 23:05Äsch då, jag läser väl inte det där längre. Tyckte det försvann det där att grupperna och trådarna blev intressanta, det är kanske det ni menar? Ska kolla lite framöver 🙂 hänger väl för mycket på det där andra fb nuförtiden..
Äsch då, jag läser väl inte det där längre. Tyckte det försvann det där att grupperna och trådarna blev intressanta, det är kanske det ni menar? Ska kolla lite framöver 🙂 hänger väl för mycket på det där andra fb nuförtiden..
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 10:58Jag förstår dem som går ur FunBeat! För ärligt talat, det är inte speciellt kul här längre. Förr kunde man ställa en fråga och då få ett trevligt och bra svar. Idag blir svaret en länk till en liknande fråga som ställts av någon annan förut. Dessutom följ
Jag förstår dem som går ur FunBeat! För ärligt talat, det är inte speciellt kul här längre. Förr kunde man ställa en fråga och då få ett trevligt och bra svar. Idag blir svaret en länk till en liknande fråga som ställts av någon annan förut. Dessutom följ
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 14:23Just det.
Finns de som gärna hänvisar till tidigare inlägg.
De nya på Funbeat anser det nog vara ett tråkigt välkomnande.Sedan anser jag när David försvann så försvann mycket av Funbeats anda.
Han skrev ibland väldigt provocerande,
oftast lagom provoc
Just det.
Finns de som gärna hänvisar till tidigare inlägg.
De nya på Funbeat anser det nog vara ett tråkigt välkomnande.
Sedan anser jag när David försvann så försvann mycket av Funbeats anda.
Han skrev ibland väldigt provocerande,
oftast lagom provoc
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 18:12Många var de som blev irriterade på David också, inte alla förstod honom. När han togs bort övergick vi mer till facebook och grupper där. Det jag nu noterar är att det inte är särskilt många trådar igång, varken under löpning eller prat. Tänk sådana prat
Många var de som blev irriterade på David också, inte alla förstod honom. När han togs bort övergick vi mer till facebook och grupper där. Det jag nu noterar är att det inte är särskilt många trådar igång, varken under löpning eller prat. Tänk sådana prat