Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sakna ni något tråd skapa den.
Tycker ni era grupper är död skapa liv i de.

Sen har säkert Funbeat tappat ett större antal användare som väljer att logga sina pass via appar och mobiler och därmed väljer att strunta i extrafunktioner som grupper, forum och bloggar ger.

Som nybörjare för ett par år sen så var nog David den allra värsta forumförstöraren i mitt tycke. Jag kan förstå att dom av er som kände honom förstod hans humor, men för oss andra var han otroligt störande. Han visade aldrig nån trevlig glimt i ögat i si

David var rätt så unik. Han var inte det minsta PK utan var väldigt ärlig och direkt i sina kommentarer.

Han gjorde intryck i alla fall, med tanke på att han inte varit på Funbeat på så länge och han är fortfarande ett hett diskussionsämne i ett i övrigt stendött forum.

Hur få är det som föredrar politiskt korekta diskussioner?
Hans ovan är tydligen en.
Fler?

Om man räknar antalet trådar David var i så var det garanterat mindre än 25%.
Återstår då 75% eller fler.
Om man ej gillar en tråd så måste man ju ej läsa den är

Det finns de nuförtiden som är så lättkränkta att det räcker med att man nämner deras namn för att de ska bli kränkta. Dom gillade inte Davids inlägg.

Det fanns en gång ett livfullt Bettan med David Fp. Ibland blev man irriterad men oftast ett garv.

Efter banningen dog forumet och därmed hela Fb långsamt och successivt sotdöden.

Fast jag ställer mig lite frågande till den där David-centrerade analysen av nedgången på forumet. Jag tror också det beror på att allt här i livet har ett förlopp och att inget varar för evigt. Allt förändras …

Men jag saknar aktiviteten och diskussion

Jag kan inte heller se att det tråkiga som hände David skulle vara orsaken till att diskussionsforumet är dött. Herregud vilka diskussioner vi hade här förr!

Det kunde handla om proteinpulver, hur man tvättar håret, varför skolan ser ut som den gör, var