Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Då jag springer är det vanligt att jag springer ett par träningsrundor med olika längd (en lång runda direkt följd av en lite kortare i samma område). Följaktligen har jag skapat en lång och en kort träningsrunda. Hur gör jag för att ange dem båda u

Detta undrar jag också över...
Hittills har jag gjort så att jag valt den långa rundan som runda för passet. Sedan har jag själv lagt till de km som fattas.

Jag fattar nog inte. Om du springer tex 7km och sen direkt efteråt springer 3km - varför inte regga det som 10km och skriva i kommentaren Runda 1+Runda2 ELLER regga det som 2 träningar o skriva Runnda1 på den första och Runda2 på den andra? Vad har jag mi

Skulle vilja ha möjlighet att välja flera rundor än en på samma träningspass.

Hurdå och varför då och hur skiljer sig det från alt 1 jag skrev ovan?

Självklart kan man regga det som två pass men det kan ju t.ex. bli mycket i kalendern ibland, man vill kanske ha det som ett pass, osv... Jag håller helt enkelt med trådskaparen om att det vore bra om man kunde välja flera rundor till samma pass.
Finns s

Alt 1 gick ut på att regga det som ett pass och skriva Runda1 och Runda2 i kommentaren!

Aha, läste lite för snabbt. Får snart hämta tandpetare för att hålla ögonen öppna... 😉
Det kan ju iofs funka, men det stör mig ändå lite att rundan inte är kopplad till passet mer än i form av texten "runda 1 och runda 2" eller liknande.

Då kan du använda Intervall-alternativet - det skulle funka utmärkt om det nu är så himla noga! 🙂

PS: Klockan är bara 23:20!

Det jag efterfrågar är följande:
1. Eftersom att det bara är ett träningstillfälle (med två eller flera träningsrundor) ska det bara registreras som ett träningspass.
2. Jag vill kunna registrera flera träningsrundor (antingen med flera olika kartvyer el

12