Quote from Elias Engqvist on 11 January 2009, 23:25Aha, du läser in en tcx-fil?
Jag har ett svagt minne av att FB då kommer att fråga dig om du vill att dom ska läggas ihop - vet inte mer hur det funkar...
Aha, du läser in en tcx-fil?
Jag har ett svagt minne av att FB då kommer att fråga dig om du vill att dom ska läggas ihop - vet inte mer hur det funkar...
Quote from Camilla Höög on 12 January 2009, 00:05Du kan inte koppla flera olika rundor till ett pass.
Enklaste sätten är att ha olika namn på rundorna och skriva vilka rundor du kört i kommentarsfältet som Christer skriver.
Alternativt att du helt enkelt sparar en ny runda som är de två rundorna ihopsla
Du kan inte koppla flera olika rundor till ett pass.
Enklaste sätten är att ha olika namn på rundorna och skriva vilka rundor du kört i kommentarsfältet som Christer skriver.
Alternativt att du helt enkelt sparar en ny runda som är de två rundorna ihopsla
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:54Nej, inga importerade filer, jag vill bara kunna klistra ihop ett par träningsrundor som jag har skapat på FB utan att gå igenom bestyret att skapa nya kartor.
Nästa gång kanske jag väljer att springa två korta varv och ett långt i stället och då måste
Nej, inga importerade filer, jag vill bara kunna klistra ihop ett par träningsrundor som jag har skapat på FB utan att gå igenom bestyret att skapa nya kartor.
Nästa gång kanske jag väljer att springa två korta varv och ett långt i stället och då måste
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 18:27Denna funktionen har jag också letat efter, eller liknande iaf. Mitt problem är att ibland lyckas registrera två rundor med min Garmin, fast det bara är ett träningspass. Jag blir tvungen att regga två pass, fastän det bara är ett.
Denna funktionen har jag också letat efter, eller liknande iaf. Mitt problem är att ibland lyckas registrera två rundor med min Garmin, fast det bara är ett träningspass. Jag blir tvungen att regga två pass, fastän det bara är ett.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 20:18senast jag tittade betydde "slå ihop två rundor" betydde det att den behöll den längsta rundan och slängde den kortaste. Fast det kanske har ändrat?
senast jag tittade betydde "slå ihop två rundor" betydde det att den behöll den längsta rundan och slängde den kortaste. Fast det kanske har ändrat?
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 22:24Otroligt intressant..!?.
Jag tackar Rebecca å Shapiro för den här finfina informationen å kommer nu att regga om varenda pass från 2009-01-01 tills idag.
Myche (Månkarboiska) viktiga saker att förstå.//Kjell.
Otroligt intressant..!?.
Jag tackar Rebecca å Shapiro för den här finfina informationen å kommer nu att regga om varenda pass från 2009-01-01 tills idag.
Myche (Månkarboiska) viktiga saker att förstå.//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2009, 22:54Anar jag ironi i Öströms inlägg?
Anar jag ironi i Öströms inlägg?
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 23:06Tack Mr Shapiro....du gjorde min dag.!
Det var många år sedan som jag skrattade åt något i text...typ lustiga vitsar...de e ju bara för djävligt tråkiga. Nu kom Peter Eriksson med kommentaren häromdagen då Linda D ville ha sällskap i sin träning å så du S
Tack Mr Shapiro....du gjorde min dag.!
Det var många år sedan som jag skrattade åt något i text...typ lustiga vitsar...de e ju bara för djävligt tråkiga. Nu kom Peter Eriksson med kommentaren häromdagen då Linda D ville ha sällskap i sin träning å så du S