Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 November 2007, 16:55>diva fattar jag. men varför heter manliga varianten speckhuggare>
Men Jessica!! Fattar du inte.......
Med en Orca skulle det säkert bli så förbaskat roligt att cykla, så det knappt skulle bli tid över att äta! Allt späck på kroppen skulle försvinna som
>diva fattar jag. men varför heter manliga varianten speckhuggare>
Men Jessica!! Fattar du inte.......
Med en Orca skulle det säkert bli så förbaskat roligt att cykla, så det knappt skulle bli tid över att äta! Allt späck på kroppen skulle försvinna som
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 16:58hm.
nja, jag fattar nog fortfarande inte.
är lite trög ibland
hm.
nja, jag fattar nog fortfarande inte.
är lite trög ibland
Quote from Emma Sjöberg on 7 November 2007, 23:22Äh.. så här äre Jessica... för att herrarna ska Orca uppför så måste de ha lite support på vägen så de Orcar hela vägen upp :D:D:D:D:D:D:D:D:D och då tar man naturligtvis det bästa man har.. en orbea.. en herrcykel vid namn Orca
😉För att det inte ska
Äh.. så här äre Jessica... för att herrarna ska Orca uppför så måste de ha lite support på vägen så de Orcar hela vägen upp :D:D:D:D:D:D:D:D:D och då tar man naturligtvis det bästa man har.. en orbea.. en herrcykel vid namn Orca
😉
För att det inte ska
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 23:23aha, nu fattar jag.
trodde annars att de va tvungena att äta en späckhuggare för att orka cykla på den
aha, nu fattar jag.
trodde annars att de va tvungena att äta en späckhuggare för att orka cykla på den
Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 12:44Åh så bra!! 🙂 Nu tror jag att jag hajjar, kan dock inte läsa allt ext pga ränder på skärmen..återkommer med foton då jag köpt nytt grafikkort eller tagit bort dammråttorna!
Tack(t+)
Åh så bra!! 🙂 Nu tror jag att jag hajjar, kan dock inte läsa allt ext pga ränder på skärmen..återkommer med foton då jag köpt nytt grafikkort eller tagit bort dammråttorna!
Tack(t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 23:12Test
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16390000-16399999/640x480/16390071.jpg
hoppas det funkar
Test
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16390000-16399999/640x480/16390071.jpg
hoppas det funkar
Quote from Lena O on 13 November 2007, 23:32*GULP* BIGFOOT!!
*GULP* BIGFOOT!!
Quote from Christer Heinbäck on 14 November 2007, 08:15Är så en tejpad fot ser ut? (t+) 😉
Är så en tejpad fot ser ut? (t+) 😉
Quote from Lotta Lindström on 14 November 2007, 19:47Det måste gjort grymt ont att ta bort all den tejpen. (#)
Det måste gjort grymt ont att ta bort all den tejpen. (#)
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 19:52Varför tejpar man foten sådär? Så har jag aldrig tejpat mina fossingar.. Så det måste ju vara nåt problem jag lyckats undvika.. 😀
Varför tejpar man foten sådär? Så har jag aldrig tejpat mina fossingar.. Så det måste ju vara nåt problem jag lyckats undvika.. 😀