Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHur gör man?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej på er...
Jag skulle behöva veta hur jag tar bort en person som inte längre är medlem i Funbeat från min Topplista.... är det någon som vet?

Tack på förhand // Pumbis

Om du klickar på den personens namn så du hamnar på dens sida så tror jag att du där kan välja att lägga till och ta bort personen.

Tack bullen 🙂
Men det fungerar inte, så länge personen är medlem så fungerar det så som du beskrev.
Men tack iallafall för att du försökte hjälpa till.... kanske finns det nån annan som vet. // Pumbis

Det kanske är något som Olle inte ha räknat med??
Messa honom.

Jaha jag missade att personen inte längre var medlem,,,tänkte nog att den personen inte längre var medlem i nån grupp som du var med i och som du hade på din lista,,,,,,,,,,ajdå ja då förstår jag ju om det inte funkar. Det där får nog Olle bita i.

Jag tar på mig skulden!! 🙂

Tackar tackar Olle! 🙂
Hoppas ni alla får en trevlig helg // Pumbis

Nää men..... =-O jag tackade nog lite för tidigt !! Det funkar ju inte nu heller..... Hallå Olle, hur ska man göra? //Pumbis 🙂

kanske din polare har blivit medlem igen 🙂

Nix Gary..... det har hon inte.
Olle skrev i ett meddelande till mej att det var "kirrat" men det var det inte när jag försökte.
Jag vet inte om jag gör nått fel eller om Olle misslyckats (för första gången) 😉 // Pumbis

12