Quote from Anders Rutström on 15 September 2006, 19:54Ja....jag förstår ingenting just nu..... 🙂
Tidigare idag när jag var in på Funbeat så fanns hon fortfarande kvar på min Topplista....
Och nu ( exakt 19.55 ) så var hon borta..... =O 🙂
Mystiskt..... spööööken?????? MOHAHAHAHAHAHAAAAAAAA // Pumbis
Ja....jag förstår ingenting just nu..... 🙂
Tidigare idag när jag var in på Funbeat så fanns hon fortfarande kvar på min Topplista....
Och nu ( exakt 19.55 ) så var hon borta..... =O 🙂
Mystiskt..... spööööken?????? MOHAHAHAHAHAHAAAAAAAA // Pumbis
Quote from Fredrik Närenfors on 15 September 2006, 22:26Cacheminne
Cacheminne
Quote from Anders Rutström on 15 September 2006, 22:29Peeeeeerrrr HJJJJÄÄÄÄLLLLLPPPPP!
MOHahahahahahahhah// Pumbis 🙂
PS vad betyder Casshew minne? ( trodde det bara fanns Casshewnötter) 😉
Peeeeeerrrr HJJJJÄÄÄÄLLLLLPPPPP!
MOHahahahahahahhah// Pumbis 🙂
PS vad betyder Casshew minne? ( trodde det bara fanns Casshewnötter) 😉
Quote from Emma Sjöberg on 16 September 2006, 01:08Cacheminnet töms när du stänger av datorn.. det är ett kortlivat minne som kommer ihåg saker på en sida du senast varit inne på. T ex visar (ofta markerat med en annan färg) att du klickat på en länk å så. Det rymmer inte så mycket information och kan in
Cacheminnet töms när du stänger av datorn.. det är ett kortlivat minne som kommer ihåg saker på en sida du senast varit inne på. T ex visar (ofta markerat med en annan färg) att du klickat på en länk å så. Det rymmer inte så mycket information och kan in
Quote from Lena O on 16 September 2006, 03:21Jag har ett sådant ....
Jag glömmer allt från dagen innan
Jag har ett sådant ....
Jag glömmer allt från dagen innan
Quote from ellen olsson on 16 September 2006, 09:21Processorns (eller processorernas om du har flera) cacheminnen och RAM-minnet töms när du stänger av datorn. Det tar dock ett antal sekunder).
Applikationens - i det här fallet webbläddrarens - cacheminne töms när du väljer att rensa detsamma. Den del av
Processorns (eller processorernas om du har flera) cacheminnen och RAM-minnet töms när du stänger av datorn. Det tar dock ett antal sekunder).
Applikationens - i det här fallet webbläddrarens - cacheminne töms när du väljer att rensa detsamma. Den del av
Quote from Anders Wallerstedt on 26 September 2006, 18:08Nja, det var inte det som hände, L1, L2 ev. L3 chachen eller RAM-minnet hade inget med saken att göra.
Webläsaren, har en filbaserad-cache, ligger på hårddisken. Exakt var filerna finns beror på inställningar av den webläsare du använder, normalt under d
Nja, det var inte det som hände, L1, L2 ev. L3 chachen eller RAM-minnet hade inget med saken att göra.
Webläsaren, har en filbaserad-cache, ligger på hårddisken. Exakt var filerna finns beror på inställningar av den webläsare du använder, normalt under d