Quote from Guest on 30 September 2008, 20:49Imorrn kommer dagen för den superseriösa vinterutmaningen för mig!! 😛
Jag är mest rädd för att jag inte ska palla hela milen, jag struntar i tiden denna gång..i alla fall har jag ett ett par dagar gammalt skavsår som kanske kan ställa till problem, det
Imorrn kommer dagen för den superseriösa vinterutmaningen för mig!! 😛
Jag är mest rädd för att jag inte ska palla hela milen, jag struntar i tiden denna gång..i alla fall har jag ett ett par dagar gammalt skavsår som kanske kan ställa till problem, det
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:59Tja, jag har inga bra tips på vad som kan vara det bästa för skavsåret men eftersom det inte är någon blåsa så för mig skulle det nog ha räckt med ett vanligt plåster över. Men du kanske är "känsligare" än vad jag är och då kanske compeeden är ett måste..
Tja, jag har inga bra tips på vad som kan vara det bästa för skavsåret men eftersom det inte är någon blåsa så för mig skulle det nog ha räckt med ett vanligt plåster över. Men du kanske är "känsligare" än vad jag är och då kanske compeeden är ett måste..
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:01Du kanske kan köpa ett par nya skor...
Kanske inte läge för fler skor...men när jag drar på mig skavsår så brukar jag välja ett par andra av mina löparskor. Precis som du säger så brukar skavsår vara skospecifika.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?F
Du kanske kan köpa ett par nya skor...
Kanske inte läge för fler skor...men när jag drar på mig skavsår så brukar jag välja ett par andra av mina löparskor. Precis som du säger så brukar skavsår vara skospecifika.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:06Då får man bryta efter fyra istället för fem kilometer.
Då får man bryta efter fyra istället för fem kilometer.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:07OJ!! Ja jag måste nog införskaffa i minst 1 par skor till som det verkar för att överhuvudtaget kunna klassa mig som ens liiiite löpare....
Jag har 1 (!?!) par skor som funkar i ur och skur (visserligen börjar dom ha gjort sitt snart men...) och jag har o
OJ!! Ja jag måste nog införskaffa i minst 1 par skor till som det verkar för att överhuvudtaget kunna klassa mig som ens liiiite löpare....
Jag har 1 (!?!) par skor som funkar i ur och skur (visserligen börjar dom ha gjort sitt snart men...) och jag har o
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:11haha..therese- jag är precis som du! ingen skokvinna i mig alltså..fast, jag skyller ändå mest på de flera storlekar för stora sockar jag råkade ha på mig förra gången på löpbandet..illa!
haha..therese- jag är precis som du! ingen skokvinna i mig alltså..fast, jag skyller ändå mest på de flera storlekar för stora sockar jag råkade ha på mig förra gången på löpbandet..illa!
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:18Jag skulle köra med compeed. Eller duoderm + fixomull stretch. Det är bra med lite extra konstgjord hud innan den egna växt till sig ordentligt (gammal dansarvisdom som nog funkar för löpare också)
Jag skulle köra med compeed. Eller duoderm + fixomull stretch. Det är bra med lite extra konstgjord hud innan den egna växt till sig ordentligt (gammal dansarvisdom som nog funkar för löpare också)
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:19Tycker man skor är för dyrt att inhandla för ett skavsår, så funkar ju Compeed bra till ett billigare pris. Men Compeed bör sitta ett dygn innan det funkar som bäst tycker jag.
Fick en gigantisk blåsa på ena stortån under LL i lördags, plågade mig inte u
Tycker man skor är för dyrt att inhandla för ett skavsår, så funkar ju Compeed bra till ett billigare pris. Men Compeed bör sitta ett dygn innan det funkar som bäst tycker jag.
Fick en gigantisk blåsa på ena stortån under LL i lördags, plågade mig inte u
Quote from mårten jansson on 30 September 2008, 21:19Jag använde compeed på LTL och kände inte av mitt skoskav alls (som dessutom var en blåsa som gått sönder två dagar innan). Så jag tycker du ska sätta på ett sånt 🙂
Jag använde compeed på LTL och kände inte av mitt skoskav alls (som dessutom var en blåsa som gått sönder två dagar innan). Så jag tycker du ska sätta på ett sånt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 21:31Om det inte är en riktig blåsa utan bara skavigt så fungerar leukoplast hudtejp utmärkt. Jag kör den även på blåsor, men jag vill inte lura någon att testa då compeed fungerar bättre på blåsor.
Om det inte är en riktig blåsa utan bara skavigt så fungerar leukoplast hudtejp utmärkt. Jag kör den även på blåsor, men jag vill inte lura någon att testa då compeed fungerar bättre på blåsor.