Quote from Guest on 20 April 2007, 11:32Jag har nu kommit igång ordentligt med bl a långpassen och springer dessa en gång i veckan, med fokus på att öka längden kilometermässigt med tio procent per vecka. Förra veckan sprang jag 12 km, och ska således i helgen springa 13,2 km. MEN, eftersom jag
Jag har nu kommit igång ordentligt med bl a långpassen och springer dessa en gång i veckan, med fokus på att öka längden kilometermässigt med tio procent per vecka. Förra veckan sprang jag 12 km, och ska således i helgen springa 13,2 km. MEN, eftersom jag
Quote from Jonas Täng on 20 April 2007, 11:42Plan A: Spring hem från jobbet en av dagarna?
Plan B: Flytta långpasset till måndag?
Plan C: Om gästerna är löpare, ta med dem ut?Funkar inget av dessa så är ett kortare pass bättre än inget alls. MEN om du blir stressad av att du inte hinner träna f
Plan A: Spring hem från jobbet en av dagarna?
Plan B: Flytta långpasset till måndag?
Plan C: Om gästerna är löpare, ta med dem ut?
Funkar inget av dessa så är ett kortare pass bättre än inget alls. MEN om du blir stressad av att du inte hinner träna f
Quote from Urban Nilsson on 20 April 2007, 11:48Man kan ju hoppa en vecka ibland. Det finns de som kör långpass varannan vecka för att de tycker att det sliter för mycket med varje vecka.
Annars röstar jag också för "B". (V)
Man kan ju hoppa en vecka ibland. Det finns de som kör långpass varannan vecka för att de tycker att det sliter för mycket med varje vecka.
Annars röstar jag också för "B". (V)
Quote from Martin Trygg on 20 April 2007, 12:34Sylvia: Så länge du håller ditt träningsprogram så tror jag inte att du behöver oroa dig. Det brukar alltid rekommenderas i alla program att om man är sjuk en vecka och missar sitt långpass så ska man bara hoppa på programmet igen. Se det som en extra cha
Sylvia: Så länge du håller ditt träningsprogram så tror jag inte att du behöver oroa dig. Det brukar alltid rekommenderas i alla program att om man är sjuk en vecka och missar sitt långpass så ska man bara hoppa på programmet igen. Se det som en extra cha
Quote from Catharina Brattlin on 20 April 2007, 19:08Tack alla för Era svar. 🙂
Känns som om det nog blir ett löppass iallafall, om än inte så långt som planerat (jag är ju tyvärr oerhört disciplinerad när jag tränar seriöst)...sedan hoppar jag på programmet igen.
Att flytta långpasset till måndagen är
Tack alla för Era svar. 🙂
Känns som om det nog blir ett löppass iallafall, om än inte så långt som planerat (jag är ju tyvärr oerhört disciplinerad när jag tränar seriöst)...sedan hoppar jag på programmet igen.
Att flytta långpasset till måndagen är