Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:16>Två gånger i livet har jag råkade ut för "to pee pain". Det är inte kul. Alla tjejer som åker på urinvägsinfektioner har all min sympati. Det är en tråkig historia.
Gonorre eller clamydia?
>Två gånger i livet har jag råkade ut för "to pee pain". Det är inte kul. Alla tjejer som åker på urinvägsinfektioner har all min sympati. Det är en tråkig historia.
Gonorre eller clamydia?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:28Jag skulle ha haft så roligt.
Urinvägsinfektion eller katarr eller vad det nu var. Fick det efter en mycket kylig (iskall) runda i regnet för några år sedan. Brrr ...
Jag skulle ha haft så roligt.
Urinvägsinfektion eller katarr eller vad det nu var. Fick det efter en mycket kylig (iskall) runda i regnet för några år sedan. Brrr ...
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:31Windstopper i grenen.
Windstopper i grenen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:47På inrådan av Fp David inhandlade jag ett par Endura långbrallor i vintras. Det ångrade jag inte en sekund.
http://www.endura.co.uk/Dept.aspx?dept_id=131
På inrådan av Fp David inhandlade jag ett par Endura långbrallor i vintras. Det ångrade jag inte en sekund.
http://www.endura.co.uk/Dept.aspx?dept_id=131
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:28Robert Andersson: det kan da ikke være så kalt, siden di ikke har noe på fingerene.
Daniel: jeg får ont i leveren når jeg ser en sykkel med sidevesker. Hvorfor utsette seg for det
Robert Andersson: det kan da ikke være så kalt, siden di ikke har noe på fingerene.
Daniel: jeg får ont i leveren når jeg ser en sykkel med sidevesker. Hvorfor utsette seg for det
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:43Ont i levern ... drack du upp hela spritflaskan?
Varför man utsätta sig för det? Vet inte. För mig är det det bästa sättet att varva ned. Inga datorer (ok, cykeldatorn) ... ingen plan som sträcker sig över en eller två dagar, ute 14 dagar.
Man behöver i
Ont i levern ... drack du upp hela spritflaskan?
Varför man utsätta sig för det? Vet inte. För mig är det det bästa sättet att varva ned. Inga datorer (ok, cykeldatorn) ... ingen plan som sträcker sig över en eller två dagar, ute 14 dagar.
Man behöver i
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 17:04Ja. ja, vi er alle forskellige.
Den eneste bagage jeg har med på sykkel er VISA og mobilen. Det rekker lenge.
Ja. ja, vi er alle forskellige.
Den eneste bagage jeg har med på sykkel er VISA og mobilen. Det rekker lenge.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 17:37N.P.N.G: Vi hade handskar när vi cyklade... men det är så svårt att sätta kameran på auto med handskar på. 😉
N.P.N.G: Vi hade handskar när vi cyklade... men det är så svårt att sätta kameran på auto med handskar på. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 20:38> Den eneste bagage jeg har med på sykkel er VISA og mobilen. Det rekker lenge.
Då får du cykla långt mellan Dingle och Oslo. Det är för tidigt att stanna i Halden och i Rakkestad finns det inte så hemskt mycket att göra med ditt Visakort. Du kan alltid
> Den eneste bagage jeg har med på sykkel er VISA og mobilen. Det rekker lenge.
Då får du cykla långt mellan Dingle och Oslo. Det är för tidigt att stanna i Halden och i Rakkestad finns det inte så hemskt mycket att göra med ditt Visakort. Du kan alltid
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 22:00Du har mange gode poeng, og jeg er helt enig med deg. Man kommer ikke langt med VISA 100 km. ute på glesbygda.
Det var mest for at jeg ikke kunne finne på og legge ut på tur, om jeg må ha oppakning med.
Du har mange gode poeng, og jeg er helt enig med deg. Man kommer ikke langt med VISA 100 km. ute på glesbygda.
Det var mest for at jeg ikke kunne finne på og legge ut på tur, om jeg må ha oppakning med.