Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPeppningsgruppenHur har dagen varit?
You need to log in to create posts and topics.

12

Min dag började med det vanliga; stavgång till och från jobbet = 6km. Ikväll är det ett boxningspass på nautilus som ja tänkte gå på. Måste bli ordning i mina rutiner nu..har släppt efter alldeles för mkt. Vill ju gå ner ett par kg =/
Har handlat ett par

Tackar för inbjudan! 😀

Har inte kommit ifrån jobbet ännu, men när jag kommer hem blir det 100% slapparkväll för det är planerat så mina stackars benmuskler får vila. Ska bli trevligt att dega framför Simpsons! 😉 Har vilodag imorgon med så jag är taggad

Låter som en härlig torsdagskväll.. Ja jobbar hela helgen ja, så det blir inte så mkt träning för min del.."Bara" de 3*3km jag har till och från jobbet..

hallå på er!
kul att ha hittat hit!
Ska verkligen försöka hålla mina mål här nu!
dagen idag har varit riktigt bra, både på mat och träningsfronten.. körde ett medeljympa pass, skönt!!
kram o pepp!

Vad kul med mer folk! 😀 Ja, det är lite extra sporre att skriva ner konkreta mål. Jag skulle vilja hitta något bra mål, just nu har jag bara "träna 4 ggr i veckan" vilket iofs är bra men inte så spännande. Men det får duga just nu. 🙂

Ja, kul att fler hittat hit. Alla från vk?? Mitt abonnemang där går snart ut (25:e) men jag tänkte inte förlänga. Klarar mig nog. Ska ju "bara" hålla vikten =)

Tidigare va ja ner och shoppade skor. Tittade först på ett par träningsbrallor men ja såg så s

Låter ju superbra! Gå inte och köp godis för pengarna bara, så att du förlorar allt bra träningsresultat 🙂

Själv funderar jag på att ta upp cyklingen och då behöver man ju cykelbyxer om man inte ska bli fullständigt fördärvad på sittmusklerna... Så li

Haha..Nä då ingen risk. Ska flasha ner på Nautilus och gå på mitt första boxningspass.. Har gått tidigare men inte i Norrköping och inte på ett 90-MINUTERSPASS!!! En gammal boxare som tränare så nu gäller det att ladda innan. =D

Ja det kan ju vara bra m

Gött å fynda lite, nippertippan! 😀 Nya träningsgrejer gör susen, verkligen! Jag är fortfarande helt kär i mina nya skor och min svindyra pulsklocka, det är nästan så att jag aldrig vill ta av mig dem. *nörd*

Har funderat på pulsklocka.. Har du nå tips på nån bra? Tycker dom verkar så dyra allihopa..men jag har ju iofs inte letat så där jättemkt.

12