Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPeppningsgruppenHur har dagen varit?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har också en svindyr pulsklocka. Polar S625X. Den kan "allt". Man har en liten mojäng på ena foten så den mäter hastighet också. Annars kan man få diagram på puls, temperatur (funkar dock dåligt), höjd, sträcka, hastighet. Hur kul som helst!

Fast den

Tja jag är ju pryltokig så jag har faktiskt 2 pulsklockor. En no-name klocka som jag köpte på Clas Ohlson, bara för att testa ifall pulsklocka var något jag faktiskt ville använda. Och det ville jag ju, märkte jag. Men den klockan (Topcom är det fashionab

Igår var jag på boxning!!! Ja kände mig så snygg *S* i mina nya byxor och mina nya skor! =D
Nu måste jag köpa en ny tröja oxå att ha på mig istället för mina fula gamla t-shirtar.
Bra jobbigt var det men tjejen jag körde med var inte så snabb i kordinati

Ny här...vill mest säga hej....tycker forumet verkar kanon. Kul att läsa om andras träning o få lite inspiration.

Nippertippan, köra box med ngt man inte litar på hänger med det är lite läskigt ... Annars är det ju kul! Kul också med olika intruktörer, det är lite olika avtryck beroende på vem som håller pass.

Hej Jenny, & välkommen till Funbeat! Ja, det är en riktigt bra träningsdagbok och forum det här.. 🙂

12