Quote from Guest on 13 February 2012, 14:49Hej!
Jag skriver mitt examensarbete till nu och det går ut på att jag ska klura ut och utveckla en ny fiffig cykelbelysning och undrar om ni kan hjälpa mig med vad som behövs?Vänligen klicka vidare och fyll i formuläret nedan, så får vi se vad det kan b
Hej!
Jag skriver mitt examensarbete till nu och det går ut på att jag ska klura ut och utveckla en ny fiffig cykelbelysning och undrar om ni kan hjälpa mig med vad som behövs?
Vänligen klicka vidare och fyll i formuläret nedan, så får vi se vad det kan b
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 14:59Hej,
För vintercyklister:
Det ska vara som en termisk lans 🙂
Den ska monteras enkelt... Det ska kanske ta 2-3 minuter
(Man vill kunna ta bort det för långturerna på helgen)Batteriet skall kunna monteras på ett snyggt sätt. Helst inte i flaskstället äve
Hej,
För vintercyklister:
Det ska vara som en termisk lans 🙂
Den ska monteras enkelt... Det ska kanske ta 2-3 minuter
(Man vill kunna ta bort det för långturerna på helgen)
Batteriet skall kunna monteras på ett snyggt sätt. Helst inte i flaskstället äve
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 15:10Andrè, kan det vara så att du pluggar Sportstech i Östersund?
Andrè, kan det vara så att du pluggar Sportstech i Östersund?
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 15:53navgenerator, LED, lamphus med snabbfäste och inbyggda kontakter
navgenerator, LED, lamphus med snabbfäste och inbyggda kontakter
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 23:09Tack för visat intresse. Dela gärna med er. Alla cyklister är intressanta.
ÅsaB: Nä, bara innovation- och designingenjör i Karlstad.
Tack för visat intresse. Dela gärna med er. Alla cyklister är intressanta.
ÅsaB: Nä, bara innovation- och designingenjör i Karlstad.
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 00:09"Hur har ni det med Cykelbelysning? "
Jo, takk. syklen står parkert på rulla med to taklamper over, så den er synlig.
Seriøst: Sykler altid i dagslys. (har hemkontor) 🙂
"Hur har ni det med Cykelbelysning? "
Jo, takk. syklen står parkert på rulla med to taklamper over, så den er synlig.
Seriøst: Sykler altid i dagslys. (har hemkontor) 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 00:27-
-
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 09:20Sista frågan är konstig.
"12. Tycker du att det är för lindrigt straff och för få besiktningar när det gäller cyklar av Polis? *
Ni kanske har hört om någon som blivit besiktad eller fått en bot?"
JA/NEJ
Ja jag tycker polisen borde jaga osynliga cykl
Sista frågan är konstig.
"12. Tycker du att det är för lindrigt straff och för få besiktningar när det gäller cyklar av Polis? *
Ni kanske har hört om någon som blivit besiktad eller fått en bot?"
JA/NEJ
Ja jag tycker polisen borde jaga osynliga cykl
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 13:16Tycker som Nisse Mandus, satsa på en smart navgenerator-lösning. Framtidssmart innebär kanske också att vi minskar konsumtionen av miljöfarliga batterier.
Tycker som Nisse Mandus, satsa på en smart navgenerator-lösning. Framtidssmart innebär kanske också att vi minskar konsumtionen av miljöfarliga batterier.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:43Det finns för många cyklister som under vintertid inte har lyse fram eller bak. Det är ju nu poliserna bör göra cykelrazzia.
Det finns för många cyklister som under vintertid inte har lyse fram eller bak. Det är ju nu poliserna bör göra cykelrazzia.