Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 10:11Räcker det inte att de gör det under dygnets mörka timmar?
Räcker det inte att de gör det under dygnets mörka timmar?
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 10:42Hoppas de inte gör det, jag har inte den röda, vita eller orangea reflexen på just nu..
Hoppas de inte gör det, jag har inte den röda, vita eller orangea reflexen på just nu..
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 17:09Jeg har gjort noget jeg aldrig trodde jeg skulle komme til : montert ringeklokke på min MTB.
For ca. 14 dg. siden fikk en eldre dam et lettere hjerte-flimmer da jeg lydløst paserte henne bakfra på gang/sykkelstien. (jeg sykler normalt aldrig på sykkelsti
Jeg har gjort noget jeg aldrig trodde jeg skulle komme til : montert ringeklokke på min MTB.
For ca. 14 dg. siden fikk en eldre dam et lettere hjerte-flimmer da jeg lydløst paserte henne bakfra på gang/sykkelstien. (jeg sykler normalt aldrig på sykkelsti
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 13:31Hmm, ringklockorna kan nog också skrämma livet ur de harhjärtade:
http://www.youtube.com/watch?v=KXcq52v8mEw
Hmm, ringklockorna kan nog också skrämma livet ur de harhjärtade:
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 13:57mitt svar på tråd-frågan är: Bra 🙂
mitt svar på tråd-frågan är: Bra 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 09:29Går inte att fylla i formuläret längre..
Går inte att fylla i formuläret längre..