Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:06Men då kan man ju tycka att när man söker direkt på Funbeat borde man kunna söka på namn (på den som skrivit ett inlägg, alltså), även om det inte går via Google...
Men då kan man ju tycka att när man söker direkt på Funbeat borde man kunna söka på namn (på den som skrivit ett inlägg, alltså), även om det inte går via Google...
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:10Ämnena är intressantare än författaren.
Ämnena är intressantare än författaren.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 23:29Tänkte inte på det....
Tänkte inte på det....
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:13Jag håller med om att sökfunktionen är undermålig. Det händer rätt ofta att jag vill hitta ett av mina tidigare inlägg, t.ex för att jag gav ett länktips som jag vill kolla upp igen, men det är oftast inte värt tiden och besväret att försöka trassla sig f
Jag håller med om att sökfunktionen är undermålig. Det händer rätt ofta att jag vill hitta ett av mina tidigare inlägg, t.ex för att jag gav ett länktips som jag vill kolla upp igen, men det är oftast inte värt tiden och besväret att försöka trassla sig f
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 13:30Om du lägger med ditt eget namn i trådens kommentarer kommer du att hitta det via sök. Tex så ger "vänligen P." fler träffar än "@running cloud"
mvh
RunningCloud
Om du lägger med ditt eget namn i trådens kommentarer kommer du att hitta det via sök. Tex så ger "vänligen P." fler träffar än "@running cloud"
mvh
RunningCloud