Quote from Guest on 4 June 2009, 19:28Hej igen har sprungit hela våren har haft ont hela tiden mer eller mindre.
Sprang blodomloppet 19/5 sträckte mig där så nu är det stopp med löpning på ett tag. Hur kort innan LL måste jag börja springa igen kan jag vänta till i mitten av juli?
Hej igen har sprungit hela våren har haft ont hela tiden mer eller mindre.
Sprang blodomloppet 19/5 sträckte mig där så nu är det stopp med löpning på ett tag. Hur kort innan LL måste jag börja springa igen kan jag vänta till i mitten av juli?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 19:38Hej!
Beror väl lite på ditt mål och din ambition med LL. Vill du slå rekord och springa fort kanske förberedelsetiden lär vara längre, men för att ta sig runt och klara LL kan det nog räcka. Sedan spelar det även in vad du har för bakgrund och grund skul
Hej!
Beror väl lite på ditt mål och din ambition med LL. Vill du slå rekord och springa fort kanske förberedelsetiden lär vara längre, men för att ta sig runt och klara LL kan det nog räcka. Sedan spelar det även in vad du har för bakgrund och grund skul
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 18:16Tack vi får hoppas på det bästa då. Jag skall bara försöka springa under 3 timmar. Går det så går det.... Lycka till själv.
Tack vi får hoppas på det bästa då. Jag skall bara försöka springa under 3 timmar. Går det så går det.... Lycka till själv.