Quote from Håkan Öhling on 26 August 2010, 14:24Robert, det är inte förrän du tävlar som märker av det. Jag kände mig helt ok efter en vecka, men så fort det blev tävlingsfart så havererade kroppen.
Robert, det är inte förrän du tävlar som märker av det. Jag kände mig helt ok efter en vecka, men så fort det blev tävlingsfart så havererade kroppen.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:36--> Reine, det är inte lätt att lägga en tävling så att det inte stör någon annan. Sommaren är kort och arrangemangen är många.
--> Reine, det är inte lätt att lägga en tävling så att det inte stör någon annan. Sommaren är kort och arrangemangen är många.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:38Kan mycket väl vara riktigt, Torbjörn. Jag tycker ändå jag har fått rimligt bra svar när jag kört intervaller, både längre och kortare. Det ska bli spännande att se vad som händer på lördag.
Kan mycket väl vara riktigt, Torbjörn. Jag tycker ändå jag har fått rimligt bra svar när jag kört intervaller, både längre och kortare. Det ska bli spännande att se vad som händer på lördag.
Quote from Håkan Öhling on 26 August 2010, 16:37Jag ska allt kolla in dig på lördag, Robert 😉
Själv kör jag bara simningen så jag koncentrera mig på att hetsa er under cykel o löp:-)
Jag ska allt kolla in dig på lördag, Robert 😉
Själv kör jag bara simningen så jag koncentrera mig på att hetsa er under cykel o löp:-)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:20Ännu mera trådkapning... men jag tycker också att det är olyckligt med flera tävlingar samma helg och förhoppningen är ju iaf att tävlingarna kan kommunicera med varandra inför nästa år. Åter till tråden, för mig är det iaf för tidigt att köra sthlm på sö
Ännu mera trådkapning... men jag tycker också att det är olyckligt med flera tävlingar samma helg och förhoppningen är ju iaf att tävlingarna kan kommunicera med varandra inför nästa år. Åter till tråden, för mig är det iaf för tidigt att köra sthlm på sö
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:32Jag körde Challange Copenhagen för två veckor sedan och ska köra Tjörn HIM på lördag. Jag tog det relativt lugnt på cyklingen i Köpenhamn för att vara pigg till löpningen. Men väl där gick jag stora delar av pga magproblem. Så jag var väsentligt mindre sl
Jag körde Challange Copenhagen för två veckor sedan och ska köra Tjörn HIM på lördag. Jag tog det relativt lugnt på cyklingen i Köpenhamn för att vara pigg till löpningen. Men väl där gick jag stora delar av pga magproblem. Så jag var väsentligt mindre sl
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 09:49Hej på er.
Jag trodde att när man gjort en IM behövde man aldrig träna mer. Att man var färdig helt enkelt.
Hej på er.
Jag trodde att när man gjort en IM behövde man aldrig träna mer. Att man var färdig helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 17:45Håller med dig Kenth.
Började med midnattsloppet i mitten av 90 talet, några maror, några klassisker mm mm.
Det blir med all sannolikhet inte någon mer IM i Kalmar iaf. Förstår inte så här en månad senare att jag pallade med cyklingen. Inte fysikt men
Håller med dig Kenth.
Började med midnattsloppet i mitten av 90 talet, några maror, några klassisker mm mm.
Det blir med all sannolikhet inte någon mer IM i Kalmar iaf. Förstår inte så här en månad senare att jag pallade med cyklingen. Inte fysikt men
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 19:54Återhämtningen från en IM tar två veckor. 4:53:13 på Tjörn idag bekräftar det.
Thomas. Testa Challange Copenhagen om du vill springa i centrala delarna av en stad. Vändbana i och för sig men du över 100.000 åskådare får dig att tänka på annat.
Återhämtningen från en IM tar två veckor. 4:53:13 på Tjörn idag bekräftar det.
Thomas. Testa Challange Copenhagen om du vill springa i centrala delarna av en stad. Vändbana i och för sig men du över 100.000 åskådare får dig att tänka på annat.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:01Jag körde sprintar två helger i rad efter Kalmar på hyfsade resultat, samt tränade lite löst redan 3 dagar efter.
Har hållit giång bra hela augusti månad och har hunnit med 4 tävlingshelger efter Kalmar varav senaste var en HIM i Sala.
Trodde jag skull
Jag körde sprintar två helger i rad efter Kalmar på hyfsade resultat, samt tränade lite löst redan 3 dagar efter.
Har hållit giång bra hela augusti månad och har hunnit med 4 tävlingshelger efter Kalmar varav senaste var en HIM i Sala.
Trodde jag skull