Quote from Guest on 17 March 2009, 15:15Hur länga ska jag vänta innan jag tävlar igen efter Vätternrundan?
En kompis till mig vill att han och jag ska springa Parloppet i år. Problemet är att det går av stapeln bara 4 dagar efter Vätternrundan.
Tror ni man kan delta i en tävling bara 4 dagar
Hur länga ska jag vänta innan jag tävlar igen efter Vätternrundan?
En kompis till mig vill att han och jag ska springa Parloppet i år. Problemet är att det går av stapeln bara 4 dagar efter Vätternrundan.
Tror ni man kan delta i en tävling bara 4 dagar
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:25Tror jag nog. Jag spelade squashmatch dagen efter och det gick bra. Seg i låren såklart, men helt ok.
Tror jag nog. Jag spelade squashmatch dagen efter och det gick bra. Seg i låren såklart, men helt ok.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:28För några år sedan (när Sthlm Maraton hade 25-årsjubileum) var det några som blev skjutsade från Motala efter målgång för att sedan springa maraton. En av dem är chef för IKEA i Kungens kurva så han överlevde åtminstone.
För några år sedan (när Sthlm Maraton hade 25-årsjubileum) var det några som blev skjutsade från Motala efter målgång för att sedan springa maraton. En av dem är chef för IKEA i Kungens kurva så han överlevde åtminstone.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:33Hur bestraffades övriga?
Hur bestraffades övriga?
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:35Det fungerar nog fint. Rejält med mat, vila o viss rörelse är du nog redo igen. Har du tur, och tar ut dig rejält på vättern, får du din livs superkompensation o klarar ditt nästa lopp utan problem. Jag ska personligen cykla ett stentufft lopp 5 dagar inn
Det fungerar nog fint. Rejält med mat, vila o viss rörelse är du nog redo igen. Har du tur, och tar ut dig rejält på vättern, får du din livs superkompensation o klarar ditt nästa lopp utan problem. Jag ska personligen cykla ett stentufft lopp 5 dagar inn
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:35En bekant till mig tävlade olympisk distans i triathlon dagen efter VR och det verkade som om han överlevde.
En bekant till mig tävlade olympisk distans i triathlon dagen efter VR och det verkade som om han överlevde.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:37Lövkvist orkar cykla idag också.
Lövkvist orkar cykla idag också.
Quote from ellen olsson on 17 March 2009, 16:14Jag körde Göteborg Triathlon dagen efter min senaste Vätternrunda. Som uppvärmning så cyklade jag ca 15km till tävlingen. Det jobbigaste var ändå simningen...
Det var värre att köra en sprinttriathlon dagen efter en multisporttävling men det gick det ock
Jag körde Göteborg Triathlon dagen efter min senaste Vätternrunda. Som uppvärmning så cyklade jag ca 15km till tävlingen. Det jobbigaste var ändå simningen...
Det var värre att köra en sprinttriathlon dagen efter en multisporttävling men det gick det ock
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 16:24Bra, då blir det ännu en tävling i kalendern.
Då blir det även Hammarby Hill XC samt Roslagshösten dagarna efter varandra.
Bra, då blir det ännu en tävling i kalendern.
Då blir det även Hammarby Hill XC samt Roslagshösten dagarna efter varandra.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 18:43@Raymond.
Var det Gyhlenius som sprang maran dagen efter VR? I så fall stiger min idol ännu mer i graderna.
@Raymond.
Var det Gyhlenius som sprang maran dagen efter VR? I så fall stiger min idol ännu mer i graderna.