Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 21:59En o annan här ska ju springa en mara direkt efter 18 mils solocykling i Kalmar, så längre än 5 minuter MÅSTE man inte vänta
En o annan här ska ju springa en mara direkt efter 18 mils solocykling i Kalmar, så längre än 5 minuter MÅSTE man inte vänta
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 22:21Olof: Stämmer, råkar känna honom lite från repövningar, träffade honom i starten när han gick omkring med en veteranväst. Han berättade då att han genom sitt 25:e VR skulle fullgöra sin 25:e klassiker, och dagen efter hade som sagt Stockholm Maraton 25-år
Olof: Stämmer, råkar känna honom lite från repövningar, träffade honom i starten när han gick omkring med en veteranväst. Han berättade då att han genom sitt 25:e VR skulle fullgöra sin 25:e klassiker, och dagen efter hade som sagt Stockholm Maraton 25-år
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 22:29Då var det alltså inte en engångsföreteelse, karln har gjort det varteviga år. Oftast har det väl inte varit intilliggande dagar, men i alla fall. Fantastiskt.
Då var det alltså inte en engångsföreteelse, karln har gjort det varteviga år. Oftast har det väl inte varit intilliggande dagar, men i alla fall. Fantastiskt.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 09:13Har man bra grund behöver de inte vara så stort problem att orka, men sen beror de väl på vilken fart man kör kanske, kroppen orkar köra i ok tempo, men inte i tävlingsfart.
Kan nog ha med åldern lite att göra hur pass man får hålla igen.
Har man bra grund behöver de inte vara så stort problem att orka, men sen beror de väl på vilken fart man kör kanske, kroppen orkar köra i ok tempo, men inte i tävlingsfart.
Kan nog ha med åldern lite att göra hur pass man får hålla igen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 19:25Själv så tycker jag oftast alla större ansträngningar sitter i benen 2-3 dagar efter. Är det styrkeorienterat så kan det till och med dröja uppå 5-6 dagar. Jag blir väldigt imponerad av alla som har så snabb återhämtning - men det är väl en träningssak de
Själv så tycker jag oftast alla större ansträngningar sitter i benen 2-3 dagar efter. Är det styrkeorienterat så kan det till och med dröja uppå 5-6 dagar. Jag blir väldigt imponerad av alla som har så snabb återhämtning - men det är väl en träningssak de
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 21:19Vad är problemet ?
Vad är problemet ?
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 18:57Hej Joakim.
"Hur länga ska jag vänta innan jag tävlar igen efter Vätternrundan?"
2007 satte jag mig på cykeln på måndagen efter VR och det funkade finfint.
"Tror ni man kan delta i en tävling bara 4 dagar efter Vätternrundan? "
Ja det tror jag att man
Hej Joakim.
"Hur länga ska jag vänta innan jag tävlar igen efter Vätternrundan?"
2007 satte jag mig på cykeln på måndagen efter VR och det funkade finfint.
"Tror ni man kan delta i en tävling bara 4 dagar efter Vätternrundan? "
Ja det tror jag att man
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 19:06Ja, att sitta på cykeln.
Ja, att sitta på cykeln.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 00:18David.
Du vet det är som att rida på en häst. Vissa rider andra åker häst.
Vänligen
P.
David.
Du vet det är som att rida på en häst. Vissa rider andra åker häst.
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 21 March 2009, 20:38Det är skillnad på LSD och tävling..
Det är skillnad på LSD och tävling..