Quote from Guest on 25 July 2011, 13:09Min fråga är precis som rubriken. I Sverige då alltså om det nu skulle vara olika regler för olika länder.
Min fråga är precis som rubriken. I Sverige då alltså om det nu skulle vara olika regler för olika länder.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 13:19Enligt vad jag kan se på friidrott.se:
Barn: 7-? år
Ungdom: ?-17 år
Junior: 18-22 år
Senior: 23-34 år
Veteran: 35 år och uppåt
Enligt vad jag kan se på friidrott.se:
Barn: 7-? år
Ungdom: ?-17 år
Junior: 18-22 år
Senior: 23-34 år
Veteran: 35 år och uppåt
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 13:27Vad bra! Tack för snabbt svar 🙂
Vad bra! Tack för snabbt svar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 14:01Komplettering av Lars inlägg.
11år = Barn
12år = Ungdom0-6år är man också barn! Även om det inte finns någon planerad/strukturerat upplägg för dessa inom friidrottsorganisationen.
Komplettering av Lars inlägg.
11år = Barn
12år = Ungdom
0-6år är man också barn! Även om det inte finns någon planerad/strukturerat upplägg för dessa inom friidrottsorganisationen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 17:45Inom orienteringen är man senior från det år man fyller 21. Ifall någon bryr sig. 😉
Inom orienteringen är man senior från det år man fyller 21. Ifall någon bryr sig. 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 18:10Inom cykel så är man junior som 17-18 åring. Sedan är det dags att leka med dom stora barnen.
Inom cykel så är man junior som 17-18 åring. Sedan är det dags att leka med dom stora barnen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 19:06Kanonrolig tråd....!
Å så vet du väl att alla fyller år den första januari. Å de e de många som inte har fattat ska du veta. Travhästar å galoppörer gör det oxo....samband..??? Tja det får väl alla som tycker någonting formulera...hehe
Kanonrolig tråd....!
Å så vet du väl att alla fyller år den första januari. Å de e de många som inte har fattat ska du veta. Travhästar å galoppörer gör det oxo....samband..??? Tja det får väl alla som tycker någonting formulera...hehe
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 23:44Inom schacket kan man vara kadett - det låter så gulligt tycker jag.
Inom schacket kan man vara kadett - det låter så gulligt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 06:05Inom militär femkamp så har man malajer.
Inom militär femkamp så har man malajer.