Quote from Guest on 25 August 2010, 14:30Efter fem månaders regelbunden träning är jag nu uppe i tre femkilometerspass i veckan. Det är jag nöjd med - inte minst eftersom jag verkligen börjar uppskatta att springa och längtar efter nästa runda.
Går ofta in här på Funbeat och hämtar tips och insp
Efter fem månaders regelbunden träning är jag nu uppe i tre femkilometerspass i veckan. Det är jag nöjd med - inte minst eftersom jag verkligen börjar uppskatta att springa och längtar efter nästa runda.
Går ofta in här på Funbeat och hämtar tips och insp
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:40Tre dagar i veckan räcker. Frågan är om du inte får bättre effekt på din hälsa om du snabbt promenerar samma sträcka (eller en timme), risken för skador minskar då.
Tre dagar i veckan räcker. Frågan är om du inte får bättre effekt på din hälsa om du snabbt promenerar samma sträcka (eller en timme), risken för skador minskar då.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:44Jo, men promenader tar dels längre tid, ger dels mindre styrketräning. Jag märker faktiskt skillnad både i styrka och ork bara av detta lilla jag springer. Och så börjar jag gilla effekten av att ha hög puls i en halvtimme.
Jo, men promenader tar dels längre tid, ger dels mindre styrketräning. Jag märker faktiskt skillnad både i styrka och ork bara av detta lilla jag springer. Och så börjar jag gilla effekten av att ha hög puls i en halvtimme.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:44Jo, men promenader tar dels längre tid, ger dels mindre styrketräning. Jag märker faktiskt skillnad både i styrka och ork bara av detta lilla jag springer. Och så börjar jag gilla effekten av att ha hög puls i en halvtimme.
Jo, men promenader tar dels längre tid, ger dels mindre styrketräning. Jag märker faktiskt skillnad både i styrka och ork bara av detta lilla jag springer. Och så börjar jag gilla effekten av att ha hög puls i en halvtimme.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:52.
.
Quote from Susan Hartley on 25 August 2010, 15:01Känns det så här:
"Det är jag nöjd med - inte minst eftersom jag verkligen börjar uppskatta att springa och längtar efter nästa runda."
Då springer du precis lagom långt och länge! 🙂 Efterhand så kanske du vill vara ute lite längre vid något pass. Då
Känns det så här:
"Det är jag nöjd med - inte minst eftersom jag verkligen börjar uppskatta att springa och längtar efter nästa runda."
Då springer du precis lagom långt och länge! 🙂 Efterhand så kanske du vill vara ute lite längre vid något pass. Då