Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 18:28Ja, när jag är ute och cyklar med syrrans sjuåring finns det bara två lägen. Helt stilla eller fullt ös... När han blir trött stannar han helt enkelt helt och hållet en stund, han tycker det är för tråkigt att sänka farten 🙂
Ja, när jag är ute och cyklar med syrrans sjuåring finns det bara två lägen. Helt stilla eller fullt ös... När han blir trött stannar han helt enkelt helt och hållet en stund, han tycker det är för tråkigt att sänka farten 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 19:46Ha, det låter ju som jag var i tonåren. Då fanns det bara två hastigheter på min cykel och det var ju just stillastående eller fullt ös. Nu har jag dock lyckats få in en tredje hastighet, dvs lite mittemellan. 🙂
Ha, det låter ju som jag var i tonåren. Då fanns det bara två hastigheter på min cykel och det var ju just stillastående eller fullt ös. Nu har jag dock lyckats få in en tredje hastighet, dvs lite mittemellan. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 23:47Kära vänner!
Njut av ögonblicket (ni får det dessutom skriftligt!)
Jag erkänner att jag missförstod/slarvade med texten från TS.
Där stod inte "träning".
Hmmm... hummm... harkel.... hur ska jag uttrycka det.... hummm.... tjaaaa.... så här nånting: ursäkt
Kära vänner!
Njut av ögonblicket (ni får det dessutom skriftligt!)
Jag erkänner att jag missförstod/slarvade med texten från TS.
Där stod inte "träning".
Hmmm... hummm... harkel.... hur ska jag uttrycka det.... hummm.... tjaaaa.... så här nånting: ursäkt