Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 23:21Klarat ungefär 60 m som bäst, skulle dock inte fixa det idag. Är lite avundsjuk på min bror som fixat 75 m mer än en gång.
Klarat ungefär 60 m som bäst, skulle dock inte fixa det idag. Är lite avundsjuk på min bror som fixat 75 m mer än en gång.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 09:14Vi körde faktiskt en sån övning på ett pass förra veckan i 25a, simmade en hel längd, voltvände och tog några armtag, så kanske 35 m. Hade klarat en bit till om jag plågat mig men troligen inte en hel 50a.
Vi körde faktiskt en sån övning på ett pass förra veckan i 25a, simmade en hel längd, voltvände och tog några armtag, så kanske 35 m. Hade klarat en bit till om jag plågat mig men troligen inte en hel 50a.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 12:58Har bara testat några gånger och kom längst med dolme, kaklet var i vägen så det blev 25 m.
Utan dolme så har man väl kommit 12-15m.
Har bara testat några gånger och kom längst med dolme, kaklet var i vägen så det blev 25 m.
Utan dolme så har man väl kommit 12-15m.
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:21Tog 1½ längd (25m) förut, noobie-bröstsim under vattnet. Tror jag kan klara två.
Vanligt frisim, är det lättare kanske, med medelmåttig teknik?
Tog 1½ längd (25m) förut, noobie-bröstsim under vattnet. Tror jag kan klara två.
Vanligt frisim, är det lättare kanske, med medelmåttig teknik?
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 12:54felpost
felpost
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 16:53Det är definitivt inget att skämmas över. 13-åriga tjejer kan vara riktigt bra. De simmar nog mer avslappnat och med mycket bättre teknik än du som är relativt ny.
Det är definitivt inget att skämmas över. 13-åriga tjejer kan vara riktigt bra. De simmar nog mer avslappnat och med mycket bättre teknik än du som är relativt ny.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:11Jo, men ibland undrar man om dom har gälar och inte lungor. Själv behöver jag luft för att prestera. 😉
Jo, men ibland undrar man om dom har gälar och inte lungor. Själv behöver jag luft för att prestera. 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 00:16Inspirerad av den här tråden testade jag min kapacitet ikväll efter träningen. På tredje försöket klarade jag 50 meter, det kändes bra att fortfarande kunna göra det.
Inspirerad av den här tråden testade jag min kapacitet ikväll efter träningen. På tredje försöket klarade jag 50 meter, det kändes bra att fortfarande kunna göra det.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 00:21(Det jag pratar om är att simma helt under vattnet - inte att simma t.ex. frisim utan att andas.)
(Det jag pratar om är att simma helt under vattnet - inte att simma t.ex. frisim utan att andas.)
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 12:50felpost
felpost