Quote from Guest on 4 February 2008, 21:47..på sig själv alltså?
..på sig själv alltså?
Quote from Lena Bjerlöw on 4 February 2008, 21:57Klicka på "Min profil" där uppe i det blåa, bredvid funbeat loggan/gubben. Där kan du ladda upp din bild, inte för stor dock.
Klicka på "Min profil" där uppe i det blåa, bredvid funbeat loggan/gubben. Där kan du ladda upp din bild, inte för stor dock.
Quote from Lotta Lindström on 4 February 2008, 21:58I det blå fältet längst upp finns det något som heter "min profil". Gå in där och sedan är det längst ner på den sidan.
edit: attans, hann inte först 😉
I det blå fältet längst upp finns det något som heter "min profil". Gå in där och sedan är det längst ner på den sidan.
edit: attans, hann inte först 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 16:39Funkar inte för mig! "Fel i formuläret" "fel email adress"
men adressen ÄR den rätta....
Kan inte göra något åt "min profil"
Funkar inte för mig! "Fel i formuläret" "fel email adress"
men adressen ÄR den rätta....
Kan inte göra något åt "min profil"
Quote from ellen olsson on 16 February 2008, 19:09LIgger bilden på din hårddisk? Isåfall bör du nog se över hur brandväggen är konfigurerad...
LIgger bilden på din hårddisk? Isåfall bör du nog se över hur brandväggen är konfigurerad...
Quote from Lena O on 16 February 2008, 19:16Fast, jag vet hur du ser ut, så ingen brådska för min del :D:D
Fast, jag vet hur du ser ut, så ingen brådska för min del :D:D
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 20:39Kommer aldrig så långt till att hämta bilden från hårddisken.
Vad jag än försöker göra på sidan "min profil" så är det STOPP direkt.."fel i formuläret"Gary: Tack för hjälpen...Du är så rar(H:)
Kommer aldrig så långt till att hämta bilden från hårddisken.
Vad jag än försöker göra på sidan "min profil" så är det STOPP direkt.."fel i formuläret"
Gary: Tack för hjälpen...Du är så rar(H:)
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 20:53Det kanske är dags att maila Olle om det? Om det nu har funkat förut och du är säker på att det inte är din dator som är felet... fast Olle brukar va snäll och hjälpa ändå.
Kan du inte ändra nåt alls i din profil?
Vad har du för webläsare?
Är det i web
Det kanske är dags att maila Olle om det? Om det nu har funkat förut och du är säker på att det inte är din dator som är felet... fast Olle brukar va snäll och hjälpa ändå.
Kan du inte ändra nåt alls i din profil?
Vad har du för webläsare?
Är det i web
Quote from Camilla Höög on 17 February 2008, 00:10Vad menar du med "adressen ÄR den rätta...."?
När du ska ladda upp en bild så trycker du på browse-knappen och bläddrar fram bilden, tryck open när den är markerad och slutligen på ladda upp...
Om du gör på annat sätt än så så blir det lätt fel.
Vad menar du med "adressen ÄR den rätta...."?
När du ska ladda upp en bild så trycker du på browse-knappen och bläddrar fram bilden, tryck open när den är markerad och slutligen på ladda upp...
Om du gör på annat sätt än så så blir det lätt fel.
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 00:21Kan det va så att fältet för e-mailadress är ifyllt fel och hela midevitten inte vill uppdateras bara för därför? Är fältet för e-mailadress dessutom tvingande kanske det är avsaknad av densamma som är felet...
Kan det va så att fältet för e-mailadress är ifyllt fel och hela midevitten inte vill uppdateras bara för därför? Är fältet för e-mailadress dessutom tvingande kanske det är avsaknad av densamma som är felet...