Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 00:26Om man inte har fyllt i nåt alls i fältet "inloggningsnamn" får man upp ett IE-ruta som säger "formuläret innehåller fel!". Är det nåt sånt du får upp?
Om man inte har fyllt i nåt alls i fältet "inloggningsnamn" får man upp ett IE-ruta som säger "formuläret innehåller fel!". Är det nåt sånt du får upp?
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 10:46Anders: det är emailadresen jag menar:-)
Ann-Marie: Japp, precis en ån ruta är det som dyker upp vad jag än försöker göra i "min profil" och alltid är "felet" fel e-mailadress
Får nog maila Olle iallafall...Tack för att ni vill hjälpa:-)
Anders: det är emailadresen jag menar:-)
Ann-Marie: Japp, precis en ån ruta är det som dyker upp vad jag än försöker göra i "min profil" och alltid är "felet" fel e-mailadress
Får nog maila Olle iallafall...
Tack för att ni vill hjälpa:-)
Quote from Camilla Höög on 18 February 2008, 09:54Ahhh, klart det var mailadressen du menade. Jag är bara dum *rodnande smiley* 🙂
Ahhh, klart det var mailadressen du menade. Jag är bara dum *rodnande smiley* 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 22:05Nu har jag fått hjälp av Olle, det var funbeat som uppfattade min e-mailadress som fel eftersom den är lite ovanlig....
Så,dit med bilden.......som blev pytte pytte liten:D(#):D(#):D
Äsch ,nu tar jag semester från det här projektet en stund:-)
Nu har jag fått hjälp av Olle, det var funbeat som uppfattade min e-mailadress som fel eftersom den är lite ovanlig....
Så,dit med bilden.......som blev pytte pytte liten:D(#):D(#):D
Äsch ,nu tar jag semester från det här projektet en stund:-)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:18Varför bilden blev pytteliten är att Funbeat storleksbegränsar profilbilderna till max 96 pixlars bredd. Din bild i liggande format blir då väldigt liten.
Förslag: Redigera bort ovidkommade ytor på var sin sida om huvudmotivet i ett fotoprogram, eller vä
Varför bilden blev pytteliten är att Funbeat storleksbegränsar profilbilderna till max 96 pixlars bredd. Din bild i liggande format blir då väldigt liten.
Förslag: Redigera bort ovidkommade ytor på var sin sida om huvudmotivet i ett fotoprogram, eller vä