Quote from Guest on 5 September 2012, 21:41Min kompis hävdar att man inte kan kalla sig cyklist förrän man krashat 20 ggr.
Hur är definitionen på en krash?
Blodvite? Trasig cykel? Sjukhusvistelse?
Inte räknas väl tappat balansen vid stillastående iaf.Mitt fasit:
Minst 2 vurpor, vad jag kommer i
Min kompis hävdar att man inte kan kalla sig cyklist förrän man krashat 20 ggr.
Hur är definitionen på en krash?
Blodvite? Trasig cykel? Sjukhusvistelse?
Inte räknas väl tappat balansen vid stillastående iaf.
Mitt fasit:
Minst 2 vurpor, vad jag kommer i
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 21:51Jag har aldrig kraschat på rak arm. Brukar böja armarna lite.
Jag har aldrig kraschat på rak arm. Brukar böja armarna lite.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 21:56Tänkte svara men ångrade mig... För dum fråga.
Tänkte svara men ångrade mig... För dum fråga.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 21:58Låter lite som de som hävdar att man inte har seglat på riktigt om man inte har gått på grund.
Låter lite som de som hävdar att man inte har seglat på riktigt om man inte har gått på grund.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 22:43Sist jag vurpade ordentligt fick jag en tio minuters minneslucka, så jag vet faktiskt inte hur jag höll armarna ... höll i alla fall dem inte framför ansiktet, att döma av storleken på såren där ...
Sist jag vurpade ordentligt fick jag en tio minuters minneslucka, så jag vet faktiskt inte hur jag höll armarna ... höll i alla fall dem inte framför ansiktet, att döma av storleken på såren där ...
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 07:53Och man är inte en riktig ryttare förens man blivit avkastat minst hundra gånger av hästen.
Jag körde faktiskt på Fredrik häromveckan, från i princip stillastående. Han blev tvungen att köpa en ny cykel, tror han mest är glad för det. 😀
Och man är inte en riktig ryttare förens man blivit avkastat minst hundra gånger av hästen.
Jag körde faktiskt på Fredrik häromveckan, från i princip stillastående. Han blev tvungen att köpa en ny cykel, tror han mest är glad för det. 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 07:59haha hehe Anders förlåt Aj
haha hehe Anders förlåt Aj
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 08:16kom ihåg när jag var liten... full fart i nedförsbacke, ser plötsligt min handbroms med vajer studsa bredvid mitt framhjul, hinner tänka "oups" sen trasslar den in sig i framhjulet. Det blev en fin volt som avslutades med en brutal landning på ansiktet. Í
kom ihåg när jag var liten... full fart i nedförsbacke, ser plötsligt min handbroms med vajer studsa bredvid mitt framhjul, hinner tänka "oups" sen trasslar den in sig i framhjulet. Det blev en fin volt som avslutades med en brutal landning på ansiktet. Í
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:01Om vi säger såhär, jag har aldrig behövt uppsöka sjukvård, har på sin höjd fått lite skrubbsår här och var. De flesta vurpor på senare tid har varit typ välta i låg fart på MTB i något trixigare läge. Det var ett tag sedan jag cyklade MTB lite mer och jag
Om vi säger såhär, jag har aldrig behövt uppsöka sjukvård, har på sin höjd fått lite skrubbsår här och var. De flesta vurpor på senare tid har varit typ välta i låg fart på MTB i något trixigare läge. Det var ett tag sedan jag cyklade MTB lite mer och jag
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:13Och man måste ha ramlat av hästen 100 ggr för att få kalla sig ryttare? Dumheter tycker jag! 🙂
Själv har jag bara ramlat en gång - stillastående och med urklickad fot - slå det ni! Lyckades skrapa upp mig rätt rejält på benen och slå huvudet i en mur p
Och man måste ha ramlat av hästen 100 ggr för att få kalla sig ryttare? Dumheter tycker jag! 🙂
Själv har jag bara ramlat en gång - stillastående och med urklickad fot - slå det ni! Lyckades skrapa upp mig rätt rejält på benen och slå huvudet i en mur p