Quote from Christer Heinbäck on 26 November 2007, 15:08Cyklar jag för att träna så cyklar jag på bilvägen, i annat fall så (vardags)cyklar jag på cykelvägen.
Cyklar jag för att träna så cyklar jag på bilvägen, i annat fall så (vardags)cyklar jag på cykelvägen.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 16:49Alltid på vägen under träning.
Har även meriter från motorvägarna i Stockholm under lumpen!Så nu kan Moralens väktare vakna till liv igen.
Alltid på vägen under träning.
Har även meriter från motorvägarna i Stockholm under lumpen!
Så nu kan Moralens väktare vakna till liv igen.
Quote from Lena O on 26 November 2007, 17:36Det är ditt eget liv du sätter i spel David. Tror inte att en saab 95 som köra i dig bakifrån skulle vaja för mycket ...
Jag gjorde det själv i Spanien. Åkte 50-knyck på 1km av motorvägen och lyckades få en dubbelpunka!
Ingen kul upplevelse.
Det är ditt eget liv du sätter i spel David. Tror inte att en saab 95 som köra i dig bakifrån skulle vaja för mycket ...
Jag gjorde det själv i Spanien. Åkte 50-knyck på 1km av motorvägen och lyckades få en dubbelpunka!
Ingen kul upplevelse.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 17:44Saab 95 var inte så vanliga 80-81 men min bror hade faktiskt en med rattväxel.
De var lite knepiga på vintern om man hade frihjulet inkopplat.Det är bättre med tubdäck!
Saab 95 var inte så vanliga 80-81 men min bror hade faktiskt en med rattväxel.
De var lite knepiga på vintern om man hade frihjulet inkopplat.
Det är bättre med tubdäck!
Quote from Anders Wallerstedt on 26 November 2007, 19:10Alltid på vägen under träning.
Även jag har meriter från motorvägarna på Mallis, ombyggnad så vi missade lite, blev en kilometer eller så, men bara i 35, är nog inte lika flink i bena som Gary (H)
Gillade mer ljudet på Saab-92 (även 93:an var väl några mo
Alltid på vägen under träning.
Även jag har meriter från motorvägarna på Mallis, ombyggnad så vi missade lite, blev en kilometer eller så, men bara i 35, är nog inte lika flink i bena som Gary (H)
Gillade mer ljudet på Saab-92 (även 93:an var väl några mo
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 November 2007, 19:25Alltid väg. I alla fall när jag tränar.
Alltid väg. I alla fall när jag tränar.
Quote from Lotta W on 26 November 2007, 19:45Även jag träningscyklar på väg och har motorvägsmeriter (Mallis och Lanzarote).
Även jag träningscyklar på väg och har motorvägsmeriter (Mallis och Lanzarote).
Quote from ellen olsson on 26 November 2007, 20:13Alltid på väg under träning och ofta på väg även annars av skäl som redan är nämnda. Jag har motorvägsmeriter från bl.a. Lombardiet (nära Bormio) och Pyrenéerna. 😉
Alltid på väg under träning och ofta på väg även annars av skäl som redan är nämnda. Jag har motorvägsmeriter från bl.a. Lombardiet (nära Bormio) och Pyrenéerna. 😉
Quote from j sollerman on 26 November 2007, 21:45håller mig till vägen
håller mig till vägen
Quote from Mats Johansson on 26 November 2007, 22:29Kan någon förklara....
Vi har haft högertrafik i 40 (snart 42 Gary!) år i Sverige.
Ändå... varje dag.. samma visa...
Kör om ett otal varje dag som tror det är vänstertrafik!
Hur svårt kan det vara?!!!
Kan någon förklara....
Vi har haft högertrafik i 40 (snart 42 Gary!) år i Sverige.
Ändå... varje dag.. samma visa...
Kör om ett otal varje dag som tror det är vänstertrafik!
Hur svårt kan det vara?!!!