Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu när jag har blivit biten av löparbaggen så vill jag ju gärna hitta några roliga lopp att vara med i.
Har klarat av mitt första lopp (5 km) någonsin i lördags och är redan anmäld till Midnattsloppet (10 km) i Stockholm 15 augusti.

Sen när jag kommer he

(Kunde såklart inte låta bli... :-))

- - - - TÄVLINGAR 2009 - - - -
Jan 06: Trettondagsträffen, Nybro. 2x40m, höjd, kula
Jan 10: Smålands IDM, Karlskrona. 1500m
Jan 11: Smålands IDM, Karlskrona. 800m + 3000m
Jan 25: Vintercupen 5, Smedby. 1854m terräng

Herre min...

Haha...ja det är ju faan inte klokt hur allsidig du är Markus...Inte bara kuta snabbt å kort/långt utan du kör verkligen hela registret...Tyckte att du hade ett lite taskigt rekord i slägga faktiskt när du presenterae dina pers...men man ska kanske hålla

För min del har jag klarat av 10st tävlingar i år och det blir väl några fler andra halvåret. Största tävlingen hitintills har varit var Orsa Kajtn, med då ca 600 tävlande om man räknar alla klasser inklusive barnklasserna. Har tröttnat lite på alla de st

Jag har deltagit i 8 tävlingar i år.
4 x 24H
2 x 48H
1 x 6D
1 x 7D

Obs. Deltagit.
T.ex. så gjorde jag i helgen ett 24H ( 107K ) veckan efter 6D ( 409K ) på Rivieran.
Det gör man inte om man ger järnet.

Tränar ej, så jag behöver långa och långsamma evene

Har sprungit:
Prag halvmara
Göteborgsvarvet
Stockholm Marathon

Ska springa:
Månkarbomaran
Tjejmilen (enkom för att vara hare åt jossan)
Berlin marathon
SUM
Borlänge Vintermara

Sugen på:
Trail, Trail, Trail och ett 6timmars.

Markus har bara ett 50-tal lopp under året.

Orientering har ju statistik på allt och alla. Jag såg då att 26st sprang 50 eller fler tävlingar 2008. Och då räknas ju inte klubbmästerskap och dylikt. En del gillar att tävla, som Markus 🙂

http://oxtract.se/list/4/1/1/1/1/0/2008/

Leif>> det är långt ifrån alla tävlingar som är med där...