Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:42Tackar, ska bara köra slut på mina blå, de skär sig så snyggt mot den bruna ramen 😉
Tackar, ska bara köra slut på mina blå, de skär sig så snyggt mot den bruna ramen 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 15:27Håller med Stefan.S.
Michelin ProRace2 är slitstarka och var mycket nöjd med dem (t+), köpte Continental GrandPrix 4000 i år, bra känsla men slits snabbare.
Är det nån som kört på ProRace3 nån längre sträcka? är de jämförbara med den tidigare modellen Pro
Håller med Stefan.S.
Michelin ProRace2 är slitstarka och var mycket nöjd med dem (t+), köpte Continental GrandPrix 4000 i år, bra känsla men slits snabbare.
Är det nån som kört på ProRace3 nån längre sträcka? är de jämförbara med den tidigare modellen Pro
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 16:04Varför köpte du inte 4000S?
Varför köpte du inte 4000S?
Quote from ellen olsson on 30 September 2009, 16:34> Är det nån som kört på ProRace3 nån längre sträcka? är de jämförbara med den tidigare modellen ProRace2?
Framgick det inte att de inte är det vad gäller livslängd?
> Är det nån som kört på ProRace3 nån längre sträcka? är de jämförbara med den tidigare modellen ProRace2?
Framgick det inte att de inte är det vad gäller livslängd?
Quote from Fredrik Närenfors on 30 September 2009, 17:37Jag har inte lyckats slita ut mina Pro Race3 ännu. Men jag kanske inte cyklar tillräckligt mycket 🙂
Jag har inte lyckats slita ut mina Pro Race3 ännu. Men jag kanske inte cyklar tillräckligt mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 20:35Jag har också upplevt att 3:orna slits fortare än 2:orna.
Jag har också upplevt att 3:orna slits fortare än 2:orna.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 08:36Jag har kört med Pro race 3.
Många skär- och stickskador i gummit (och några punkteringar).:-(
Har fått kassera däcken innan de varit utslitna (t-)Min personliga uppfattning: Pro Race 2 är ett bättre däck !!! (t+)
(världen bästa däck ?)
Jag har kört med Pro race 3.
Många skär- och stickskador i gummit (och några punkteringar).:-(
Har fått kassera däcken innan de varit utslitna (t-)
Min personliga uppfattning: Pro Race 2 är ett bättre däck !!! (t+)
(världen bästa däck ?)
Quote from Bertil Nolheim on 1 October 2009, 08:41Jag bromsade genom slitbanan på mina Pro Race 3 efter ca. 200 mil. Bara att slänga.
Jag bromsade genom slitbanan på mina Pro Race 3 efter ca. 200 mil. Bara att slänga.
Quote from Anders Wallerstedt on 1 October 2009, 20:41>"Jag bromsade genom slitbanan"
Lite väl hård på bromsen!?, cykla med framförhållning, så behöver man knappt bromsa.
>"Jag bromsade genom slitbanan"
Lite väl hård på bromsen!?, cykla med framförhållning, så behöver man knappt bromsa.
Quote from Bertil Nolheim on 1 October 2009, 21:28Nödbromsning som var nödvändig dessvärre. Har dock inte varit med om
att få slut på däck så snabbt förr.
Nödbromsning som var nödvändig dessvärre. Har dock inte varit med om
att få slut på däck så snabbt förr.