Quote from Guest on 25 January 2008, 14:56Det verkar som om det är runt 11784 som har registrerat sig på Funbeat. Hur många av dessa registrerar träning här (minst 1 minut senaste månaden)? Finns det något smart sätt att hitta detta? Måste jag skippa min personliga topplista för att se en allmän?
Det verkar som om det är runt 11784 som har registrerat sig på Funbeat. Hur många av dessa registrerar träning här (minst 1 minut senaste månaden)? Finns det något smart sätt att hitta detta? Måste jag skippa min personliga topplista för att se en allmän?
Quote from Elias Engqvist on 25 January 2008, 15:06Jag reggar i båda...
Jag reggar i båda...
Quote from Camilla Höög on 25 January 2008, 15:10Bara 12.4% som rapporterar!!! Det är ju helt sjukt lågt!
Bara 12.4% som rapporterar!!! Det är ju helt sjukt lågt!
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 15:44Det beror på att man kanske har en dagbok med pulsfiler. . . . . .
Det beror på att man kanske har en dagbok med pulsfiler. . . . . .
Quote from antti5303@gmail.com on 25 January 2008, 16:01Eller på att de flesta bytt från piggelino till funbeat, men ändå finns kvar i piggelino!
Eller på att de flesta bytt från piggelino till funbeat, men ändå finns kvar i piggelino!
Quote from Camilla Höög on 25 January 2008, 16:06Inaktiva konton finns det nog många av. Inte avregistrerar jag ett konto när jag slutar använda siten och siten vill ju fortfarande ha kvar mig så de låter kontot ligga kvar.
Inaktiva konton finns det nog många av. Inte avregistrerar jag ett konto när jag slutar använda siten och siten vill ju fortfarande ha kvar mig så de låter kontot ligga kvar.
Quote from Lotta Lindström on 25 January 2008, 16:08Kan nog stämma. Jag finns nog kvar där om jag tänker efter...
Kan nog stämma. Jag finns nog kvar där om jag tänker efter...
Quote from Lars Mörrby on 25 January 2008, 17:34Jag reggar på både, mest för en kompis som ligger kvar på piggelino. Funbeat är mycket mer aktiv och intressantare. Piggelino är mest fokuserad på cykling nu för tiden.
Jag reggar på både, mest för en kompis som ligger kvar på piggelino. Funbeat är mycket mer aktiv och intressantare. Piggelino är mest fokuserad på cykling nu för tiden.
Quote from Lotta Lindström on 25 January 2008, 17:38Och det är det ju ingen som håller på med här 😉
Och det är det ju ingen som håller på med här 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 17:39Nu är det rodelträning!
Nu är det rodelträning!