Quote from Lena O on 25 January 2008, 18:57Jag bytt från Pigellino, bara reggade motionslopp förra året för en funktion som aldrig kom till.
Jag bytt från Pigellino, bara reggade motionslopp förra året för en funktion som aldrig kom till.
Quote from Jan Lundquist on 25 January 2008, 19:21Jag var inte så förtjust i piggelin(o) mer än alla trevliga människor som hänger här också så när jag fick reda på Funbeat slutade jag där. Och jag ser ingen vits med att dubbelregga.
Jag var inte så förtjust i piggelin(o) mer än alla trevliga människor som hänger här också så när jag fick reda på Funbeat slutade jag där. Och jag ser ingen vits med att dubbelregga.
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 00:45Jag reggar bara här....finns ingen anledning för mig att regga någon annanstans:D
Jag reggar bara här....finns ingen anledning för mig att regga någon annanstans:D
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 09:27Jag har börjat regga här eftersom jag upptäckte att jag inte fanns innan ;).
Håller med om att Pigge blivit liiite trist (H)
Jag har börjat regga här eftersom jag upptäckte att jag inte fanns innan ;).
Håller med om att Pigge blivit liiite trist (H)
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 10:53Reggar inte på P heller längre, när man inte haft ngt att mata in på grund av sjukdom så är det ÄNNU tristare att mata in det på TVÅ ställen :/
Reggar inte på P heller längre, när man inte haft ngt att mata in på grund av sjukdom så är det ÄNNU tristare att mata in det på TVÅ ställen :/
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 10:54Och tillbaks till ursprungsfrågan (om jag nu inte ska sitta och addera alla som skriver i denna tråd ;-):
Kan man på samma sätt som på Piggelino få reda på den globala topplistan? Dvs den man får om man klickar på "Visa även de du inte valt att tävla mot
Och tillbaks till ursprungsfrågan (om jag nu inte ska sitta och addera alla som skriver i denna tråd ;-):
Kan man på samma sätt som på Piggelino få reda på den globala topplistan? Dvs den man får om man klickar på "Visa även de du inte valt att tävla mot