Quote from ellen olsson on 29 July 2011, 14:11En tempohjälm bör komma före högprofilhjul i investeringslistan!
En tempohjälm bör komma före högprofilhjul i investeringslistan!
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 15:58Under tusenlappen kommer du nog undan med om du handlar smart...
T ex:
Tempobåge:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=64354Jag har kört kalmar + ett antal halv-IM, sprintar osv med motsvarande tempobåge på en vanlig racer o tycker den
Under tusenlappen kommer du nog undan med om du handlar smart...
T ex:
Tempobåge:
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=64354
Jag har kört kalmar + ett antal halv-IM, sprintar osv med motsvarande tempobåge på en vanlig racer o tycker den
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:29Tack alla för utmärkta típs! Börjar med ett par inlånade tempobågar och ser hur långt jag kan få fram sadeln med befintlig sadelstolpe. Ska bli spännande att se vad det gör för farten på en timmes körning t.ex.
Tack alla för utmärkta típs! Börjar med ett par inlånade tempobågar och ser hur långt jag kan få fram sadeln med befintlig sadelstolpe. Ska bli spännande att se vad det gör för farten på en timmes körning t.ex.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:18Vad gäller komforten, så är det väl aeropositionerna som skall jämföras? Det är tämligen få som orkar sitta i aeroposition i 18 mil med vanligt bockstyre.
Vad gäller komforten, så är det väl aeropositionerna som skall jämföras? Det är tämligen få som orkar sitta i aeroposition i 18 mil med vanligt bockstyre.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:43Jag har svaret på söndag 🙂
Jag har svaret på söndag 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 17:26Hur gick det Andrew?
Hur gick det Andrew?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:04Funka fint med helt standard linjecykel också, körde cyklingen på ca 5:30 dvs ca 32 i snitt. Skulle vara kul att testa tempohoj till nästa gång för att se hur stor skillnad det gör i komfort, fart och övergången till löpningen
Funka fint med helt standard linjecykel också, körde cyklingen på ca 5:30 dvs ca 32 i snitt. Skulle vara kul att testa tempohoj till nästa gång för att se hur stor skillnad det gör i komfort, fart och övergången till löpningen