Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Funkar det med med vanligt koksalt? Hur mycket isf, räcker en halv tesked? Det är ju så äckligt att svälja 😀

Nu tror jag att det blivit fel... Du behöver INTE käka koksalt efter ett distanspass. Däremot ska du om du håller på länge och svettas mycket (tex 2 timmar eller mer i värme) dricka köpt eller egentillverkad sportdryck med en viss koncentration salt... Nå

Och om man inte vill köpa sportdryck och är för lat för att blanda själv har Sylvia här på Funbeat lärt mig att apotekets Resorb är perfekt.

Köpte Apelsinsmak och hade med mig på gårdagens distanspass... smakade bra (=inte så mycket). Sen att det inte b

Jag tycker att vi koncentrerar oss på det uteblivna distanspasset nu! Varför AM? Varför?
Var det bara en förvändning för att få dricka Resorb???

Som Christer säger, efteråt är det för sent. Efteråt räcker det att ta någon liten nypa salt på pastan, eller vad du nu äter efter långpasset. Under passets gång däremot är det bra att få i sig lite mineraler och salter. Har inte heller koll på hur mycket

Jo... jag blev så ledsen när jag såg den platta döda grodan som jag nu lärt mig va en padda att jag fick feber och punktering och sen började ösregna och jag vinglade ut i kanten där det låg en död katt så jag gav upp och tog det som ett tecken att åka he

Bara du fotograferade alla dessa roadkills så är du förlåten!

Mä, jag som glömde kameran idag, både mus och ett extremt antal sniglar

Paddan glider fram i sörjan bland resten av vindrivna existenser i GBG.

Jag fotade mig själv idag - eller egentligen min spegelbild i porten...se min senaste träning!

12