Quote from Guest on 16 February 2010, 15:07Jag tränar nu med sikte på Stockholm Marathon. Låg på en rätt hög träningsdos i nov-dec då jag tränade inför Miami Marathon i slutet av januari, men pga en skada i slutet av december blev träningen i januari lidande, även om jag ändå tog mig igenom maran
Jag tränar nu med sikte på Stockholm Marathon. Låg på en rätt hög träningsdos i nov-dec då jag tränade inför Miami Marathon i slutet av januari, men pga en skada i slutet av december blev träningen i januari lidande, även om jag ändå tog mig igenom maran
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 15:17Men skit i dansen några gånger och ta på joggingskorna i stället. Eller är du tävlingsdansare/dansinstruktör så att du måste dansa?
Jag är inte rätt man att svara på din fråga egentligen men på den tiden då det begav sig och jag sprang 2 mil minst men of
Men skit i dansen några gånger och ta på joggingskorna i stället. Eller är du tävlingsdansare/dansinstruktör så att du måste dansa?
Jag är inte rätt man att svara på din fråga egentligen men på den tiden då det begav sig och jag sprang 2 mil minst men of
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 15:55Klart jag kommer att ta med mig skorna och skulle det bli regn en dag eller två så kommer jag att passa på att köra ett pass så långt som jag orkar. Men om värmen är som den brukar så vet jag att det inte kommer att bli särskilt många kilometer...
Måste
Klart jag kommer att ta med mig skorna och skulle det bli regn en dag eller två så kommer jag att passa på att köra ett pass så långt som jag orkar. Men om värmen är som den brukar så vet jag att det inte kommer att bli särskilt många kilometer...
Måste
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 17:15Mari, vad är det för dans? Jag dansade mycket innan jag började springa, en del är bättre än annat för löpning. Du kan skicka privat meddelande om det inte passar här.
I princip tror jag du kan klara dig på korta löpekonomipass runt 20-30 min några gånge
Mari, vad är det för dans? Jag dansade mycket innan jag började springa, en del är bättre än annat för löpning. Du kan skicka privat meddelande om det inte passar här.
I princip tror jag du kan klara dig på korta löpekonomipass runt 20-30 min några gånge